Konzumácia malej lyžičky kurkumy denne má rovnaký efekt, ako hodina cvičenia v telocvični

Ak chcete dosiahnuť ten istý účinok, ako by ste denne cvičili jednu hodinu, začnite zahŕňať kurkumu do vašej každodennej stravy. Týmto spôsobom budete tiež schopní udržať kardio systém zdravý.

Podľa mnohých lekárskych odborníkov a nedávnych štúdií je kurkuma dokonalou zložkou pre vaše celkové zdravie.

Ste schopní zlepšiť srdcovú prácu s kurkumou kvôli svojej bohatej v polyfenole nazývanej curcuma. Tým sa zníži riziko srdcového infarktu po operácii bypassu o 50%.

Nedávno bola vykonaná štúdia na 32 ženách v období menopauzy a po menopauze. Tieto ženy boli rozdelené do troch skupín. Prvá skupina konzumovala kurkumu každý deň. Druhá skupina cvičila každý deň. Tretia skupina nerobila nič.

Zameraním tejto štúdie bola elasticita, zdravie a funkcia ciev, výstelka endotelu týchto ciev a spojitosť s aterosklerózou.

Ako sme už spomenuli, prvá skupina konzumovala 150 mg kurkumy denne. Musíme povedať, že mali rovnakú stravu ako predtým.

Druhá skupina cvičila trikrát týždenne.

Štúdia bola vykonaná po 8 týždňoch. Ako ste očakávali, prvá a druhá skupina dostali dobré výsledky. Obe tieto metódy sú dobré pre krvné cievy.

Kurkuma 

Kurkuma môže byť pre vás dokonalou motiváciou.

Avšak, musíte vedieť, že kurkuma nemôže nahradiť kompletnú prácu. Ak chcete dosiahnuť úžasné výsledky, budete musieť urobiť obe tieto veci.

Existuje ďalšia štúdia zameraná na vplyv kurkumy na tréningy a toleranciu na stres. Toto bolo pre ženy po menopauze s problémami srdca. Výsledky ukázali, že tréning v kombinácii s kurkumou znižuje komorové problémy. Následné zaťaženie v ľavej komore spôsobuje hypertrofiu srdca, kde je aortálna chlopňa a hypertenzia.

Tiež s kurkum znížite zápal a bolesť po cvičení.

ZDROJ:goodmorningcenter.com

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>