Kompletný návod na super detox celého tela od cukru, pomocou ktorého schudnete a zlepšíte svoje zdravie

Za najväčším vinníkom za nadváhu sa skrýva cukor, tak ako sacharidy a tuky. Takže ak ho konzumujete v nadmernom množstve, najmä potraviny a nápoje zložené z cukrov, ako sú jogurty, limonády, cukríky, cereálie, šalátové dresingy. Jednoduché sacharidy sú veľmi vhodné pre naše telo a nájdeme ho v mede, mangu, hrozienkach, čisté ovocné šťavy, banány.

V prípade predávkovania cukrom sa môžu vyskytnúť príznaky:

  • prechladnutia
  • ospalosť
  • bolesť hlavy
  • hyperaktivita
  • kvasinková infekcia, ktorá spôsobuje únavu, depresie.

Okrem toho môže cukor viesť k vzniku rakoviny, hlavne rakoviny prsníka, diabetes a ochorenia srdca.
Keď cukor vstupuje do tela, telu sa zvýši energetická hladina a zvyšuje sa hladina tuku. Cukor v potravinách nie je rovnaký ako ten prírodný. Reaguje s črevnými baktériami a zvyšuje hladinu cukru v krvi, tým,  že vedie k tuku,  ktorý ukladá v stehnách, pásu a bokoch. Eliminácia cukru je možná, ale spôsobuje abstinenčné príznaky ako každá iná závislosť.
Sám mozog si totiž vyžaduje niečo sladké, preto by ste mali odstrániť cukor zo svojho jedálnička a postupne ho znížiť aby sa zabránilo chutiam na neho.

Nasledujúca diéta bude poskytovať zázračné účinky a zabráni mozgu aby mal chuť na cukor.
Vyskúšajte tento plán na 3 dni a po jeho skončení bude znova začínať deň 1.

DEŇ 1.

Raňajky:

3 vajíčka (miešané  alebo varené) + 1 šálka ovsených vločiek s ovocím a mandľami

Obed:

Kuracie prsia s mrkvou, vareným orechom, mandľami, repou, fazuľou.

Večera:

Losos s brokolicou a vypraženými šampiňónami  alebo pečené ryby s miskou zelených fazúľ.

DEŇ 2.

Raňajky:

3 miešané vajíčka so špenátom  alebo ovsená kaša s ovocím

Obed:

Kelový šalát s červenou repou a zeleným kelom, s nastrúhanou mrkvou s olivovým olejom, soľou a citrónom, ozdobená posekaným petržlenom
alebo grilovaná cuketa s červenou repou a paprikou , octom a tymiánom.

Večera:

Pečená treska spolu s repou  alebo dusenou listovou zeleninou

DEŇ 3.

Raňajky:

Omeleta z 3 vajíčok s krevetami, orechom, reďkovkou a šalátom

Obed:

Kuracie mäso pečené v rúre s čiernymi olivami, tymiánom a cibuľou a alebo pečené kuracie stehná so šalviou, rozmarínom a citrónom

Večera:

Cestoviny penne (z hnedej ryže ) spolu s paradajkami, hubami a bazalkou  alebo hubová omáčka s cesnakovým vývarom, zelerom, cibuľou a mrkvou.

Nápoje:

  • čierna káva (bez cukru).
  • nesladený čaj: zelený  alebo bylinkový minimálne 3-krát denne.
  • detoxikačný nápoj: V pohári vody by ste mali  nasekať mätu  alebo rozmarín. Pite tento nápoj denne.

ZDROJ.fithacker.ru

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>