Koľko spánku potrebujú dospievajúci? Tieto výhody získajú adekvátnym spánkom

Časy sa neustále menia. Zmeny v čase prichádzajú so zmenami v našom tele. Spolu so zmenami v našom tele prichádza rozdiel v našich potrebách a požiadavkách. Jedným z najdôležitejších komponentov, ktoré naše telo vyžaduje od začiatku života, je adekvátny spánok. Musíme sa zoznámiť s našimi spánkami.

Modely spánku sa menia, keď vyrastáme. To je dôvod, prečo dospievajúci vykazujú rôzne vzory spánku od dospelých a malých detí. Ako zodpovedný rodič musíte zabezpečiť, aby vaše dieťa dostalo adekvátny spánok každú noc.

Nižšie je podrobne vysvetlené, čo potrebujete vedieť o mladistvých a ich potrebe získať dostatočný spánok.

Koľko spánku dospievajúci potrebujú?

V dospievaní sa mozog stále vyvíja. Tínedžeri preto vyžadujú adekvátny spánok, aby dosiahli úplnú kognitívnu zrelosť a vývoj. Rozsiahly výskum tínedžerov a ich požiadavky na telo dokázali, že v priebehu spánku dochádza k väčšiemu vývoju v tele.

Tínedžeri potrebujú asi 8-10 hodín primeraného spánku každú noc. Adekvátny spánok zabezpečuje, že dospelí duševne a fyzicky spolu s ďalšími výhodami. Nedostatočné spanie spôsobuje nežiaduce účinky na akúkoľvek ľudskú bytosť bez ohľadu na vek.

Výhody získania adekvátneho spánku

Je dôležité, aby tínedžeri mali každý večer dostatok spánku. Nižšie sú uvedené niektoré z výhod zabezpečenia, že dospievajúci dostanú primeraný spánok.

Vylepšené úrovne koncentrácie

Študenti, ktorí majú dostatok spánku v noci si relaxovať svoje telo v noci. Počas dňa je nepravdepodobné, že zaspia v triede. Spánok v noci zabezpečí, že vaše úrovne koncentrácie budú na maximálnej úrovni. To pravdepodobne povedie k lepším výsledkom.

Zdravý vývoj mozgu

Mozog adolescenta je stále vo svojich vývojových štádiách. Aby sa zabezpečilo, že sa mozog bude plne rozvíjať v zdravom stave, budete sa musieť uistiť, že dospelí dostanú dostatok spánku cez noc. Zdravie vašich detí je prvoradé.

Menej prípadov depresie

Získanie dostatok spánku pomáha odstrániť stres a výkyvy nálady a agresiu. To sa týka všetkých vekových kategórií. Zaistiť, aby vaše dospievajúci dostatok spánku cez noc vám pomôže znížiť výdavky. Ušetríte napríklad výdavky, ktoré ste mohli vynaložiť na prenájom profesionálneho psychiatra.

Ako zabezpečiť, že dospievajúci dostanú primeraný spánok

Ako rodič dúfam, že rozumiete svojej úlohe v zabezpečení toho, aby vaše dieťa dostalo dostatok spánku každý deň v týždni. Nižšie je rýchla kontrola na niektoré rýchle hacky na zlepšenie dospievania spať vzory.

Obmedzenie používania elektronických zariadení po večeri

Rozsiahly výskum ukázal, že používanie mobilných telefónov, notebookov, televízorov a videohier pred odchodom do postele je nesprávne. Tieto elektronické zariadenia vyžarujú svetlo, ktoré bráni tomu, aby naše telo produkovalo hormón melatonínu indukujúci spánok.

Po večeri budete musieť nastaviť pravidlá používania elektronických zariadení. Môžete nastaviť centrálny bod, kde každý uloží svoje elektronické zariadenia hodinu pred spaním. Ráno si vezmete svoje zariadenia. Uistite sa, že všetky svetlá vo vašej domácnosti sú vypnuté pred spaním.

Vytvorte režim spánku

Podľa Sleep Education, sa odporúča, aby ste si vytvorili pravidelný spánkový režim na zlepšenie spánkových návykov. Celá rodina potrebuje trénovať, ako dodržiavať stanovené pravidlá pred spaním. Týmto spôsobom sú vaše dospievajúce deti istí primeraným spaním. Deti, ktoré majú dostatok spánku, s najväčšou pravdepodobnosťou dosiahnu požadované výsledky v škole.

Vyhnite sa stimulantom vo večerných hodinách

Potraviny, ktoré sú bohaté na stimulanty, napríklad káva, sú známe tým, že udržujú telo aktívne. Odporúča sa preto, aby ste si pri raňajkách predstavili kávu vo vašej strave, ktorá vám pomôže začať svoj deň. Užívanie kávy nad 14 hodín je najpravdepodobnejšie, že narúša vaše vzorce spánku.

Dajte svojim mladistvým deťom prostredie tichého spánku

Uistite sa, že miestnosť vášho dieťaťa je bez hluku, svetelného rušenia alebo nepohodlného zariadenia na spanie. Požadované prostredie nebráni deťom v tom, aby sa počas noci dostali do vhodného spánku.

Očakáva sa, že si vyberiete najlepšiu kvalitu matraca pre vaše deti. Správna kvalita matraca je navrhnutá tak, aby vyhovovala všetkým štýlom spánku. Keď sa vaše deti pohodlne vyspia bez ohľadu na ich fyzickú anatómiu a spánkové štýly, počas noci dostanú dostatok spánku.

Záverom, problém nedostatočného spánku je častý u väčšiny ľudí. Je to nebezpečnejšie pre tínedžerov, aby mali dostatok spánku. Uviedli sme niektoré fakty o tom, čo musíte urobiť, aby ste sa uistili, že vaše dieťa má dostatočný spánkok.

ZDROJ:thefrisky.com

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>