Kedy je lepšie jesť banán: keď je zrelý alebo keď už začína hniť? Odpoveď na túto otázku vás prekvapí

Niektorí z nás sa často pýtajú, kedy môžete jesť banány. Keď sa mu podarilo žltnúť alebo keď je úplne pokrytý tmavými bodkami? To všetko komplikuje skutočnosť, že výživné pozadie banánu sa mení počas jeho dozrievania.

Možno ste si všimli, že čím viac zrelý banán, tým je sladší. To je preto, že enzýmy v zložení ovocia po celý čas rozkladá škrob (dlhý polymérnej forme cukru), a zmení sa na jednoduché cukry (monosacharidy, disacharidy), ktoré robia banán sladší.

To je dôvod, prečo, keď vyskúšate zrelý banán na ceste, v skutočnosti používate čistý cukor! Ale to nie je všetko!

Japonci dokázali, že banán má protirakovinové a antioxidačné vlastnosti. A tieto jedinečné vlastnosti sa najlepšie prejavujú, keď banán je pokrytý tmavými škvrnami. Chemici nazývajú tieto miesta ako zlúčeninu TNF a sú dostatočne účinné s abnormálnymi bunkami vo vašom tele. Čím viac tmavých oblastí na banáne, tým lepšie posilňuje imunitu!

Preto pamätajte, že zrelý banán je jedným z najefektívnejších protinádorových liekov. Žltý banán s tmavými škvrnami z hľadiska jeho prínosov pre zdravie je 8 krát lepší.

Okrem všetkých vyššie uvedených, zrelý banán je vynikajúcou voľbou, keď vaše telo potrebuje rýchle zvýšenie hladiny cukru. Napríklad, keď sa cítite veľmi depresívny a unavení!

Je však potrebné pamätať na to, že banány sú veľmi kalorické, takže ak bojujete s vašou hmotnosťou – vašou voľbou je zelené ovocie. Nie sú také kalorické. Vyberte tie, ktoré sú na našom obrázku pod číslami 3 a 4.

Treba tiež pamätať na to, že väčšina banánov na regáloch našich predajní je krmivo. Vyššie uvedené informácie sú pre ne relevantné. Pokiaľ ide o skutočné banány, menšie, takzvané „baby“ odrody, sú užitočnejšie zelené.

Zelené malé banány majú množstvo vitamínov a stopových prvkov. Jedno takéto ovocie obsahuje asi 300 mg sodíka, čo je nevyhnutné pre udržanie rovnováhy vody a soli ľudským telom. Denný príjem sodíka by mal byť 1 g, to znamená, že stačí konzumovať 3 mini banány na podporu tela.

Prítomnosť špecifických mastných kyselín krátkou chemickou zlúčeninou napomáha normalizácii aktivity gastrointestinálneho traktu. Ovocná buničina pomáha neutralizovať kyselinu v žalúdku.

Ale ich hlavnou výhodou je udržanie vápnika v tele. Denná konzumácia kávy, čierneho čaju, sýtených nápojov pomáha znížiť vápnik v tele. Jedzte denné množstvo zelených banánov, môžete ušetriť dôležitý mikroelement, ktorý je základom kostného systému nášho tela.

 zdroj:fithacker.ru

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>