Kedy cvičiť aby sme schudli? Skontrolujte, či je ten váš čas správny

Hovorí sa, že vždy, keď je fyzická aktivita dobrá. Ukazuje sa, že to nie je úplne pravda! Ak nevykonávate svoje biologické hodiny, váš tréning môže byť nepríjemný a únavný. Niektorí hovoria, že to môže tiež viesť k zdravotným problémom. Skontrolujte, aké hodiny trénovať, aby ste sa zbavili zbytočných kilogramov, zlepšili vytrvalosť tela.

Je dôležité pravidelne cvičiť

Systematické cvičenia zlepšujú celkové zdravie, znižujú riziko srdcového infarktu, mŕtvice, ovplyvňujú myslenie a starnutie pokožky. Ak však chceme, aby vzdelávanie prinieslo lepšie výsledky,mali by sme praktizovať v konkrétnych časoch.

Ráno na chudnutie

Ľudia, ktorí sú chudnutie by si mali vybrať ráno ako najlepší čas na cvičenie. Metabolizmus v tomto čase je už silne stimulovaný a cvičenia ho tiež posilnia. Metabolizmus urýchľuje nielen počas tréningu, ale aj dlho po ňom, vďaka čomu spaľujeme viac kalórií.

Je dôležité, aby ranné tréningy prebehli na lačný žalúdok. V „International Journal of Sports Medicine“ publikoval štúdiu , ktorá ukázala, že počas cvičenia na lačný žalúdok, spálil je väčšie množstvo telesného tuku.

Ranné cvičenia by nemali byť príliš intenzívne a dlhé. Ak sa rozhodneme trénovať na prázdny žalúdok, postačuje 30 minút  vykonaných miernym tempom. Po dokončení by mala jesť jedlo bohaté na bielkoviny. Tréning po ľahkých raňajkách môže byť dlhší a intenzívnejší.

Popoludní na svalovú hmotu

Výskumy ukazujú, že naše svaly sú najsilnejšie okolo 14 hodín. Naše telo sa už v prvých popoludňajších hodinách zahreje, čo robí kvalitu cvičenia lepšou a prinášajú najväčšie výsledky. Týmto spôsobom znižujeme riziko zranenia počas tréningu a bolesti po ňom.

Neskoré popoludnie pre silu

čase 16-19 hodín sa reštartuje náš metabolizmus, výskum ukazuje, že je to vrchol vytrvalostinášho tela. Sila našich svalov sa v tomto čase opäť aktivuje, zahreje sa, telesná teplota je najvyššia a srdce čerpá viac krvi. Pre ľudí, ktorí robia silové cvičeniaje dôležité, aby sa v tomto čase znížilo aj riziko zranenia. Okrem toho, cvičenie neskôr pomáha zmierniť negatívne emócie, oslobodiť sa od stresu a ticha.

Ale nebojte sa, ak nemáte čas trénovať pred poludním a chcete stratiť pár kíl. Najdôležitejšie a tu je konzistencia, ak budeme vo večerných hodinách systematicky trénovať, dosiahneme aj stanovený cieľ!

ZDROJ:kobieceinspiracje.pl

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>