Kedy a ako by sme mali piť vodu: optimálny harmonogram pre maximálny úžitok …

Zvyk pitia pitnej vody v dostatočnom množstve – záruka dobrého zdravia. Každý vie, že pre normálne fungovanie tela vyžaduje vodu, pretože poskytuje a reguluje mnoho životných procesov v tele.

Ako zabrániť dehydratácii, kedy a ako piť vodu?

To bude predmetom článku. Všetci vieme, že voda je najdôležitejšou zložkou nášho zdravia. Každý z nás počas dňa potrebuje piť v priemere 8-10 pohárov vody. Ale ukazuje sa, že naše telo nie je vôbec ľahostajné, keď pijeme vodu.

Teraz vám povieme, kedy je najlepšie piť vodu, aby z nej telo získalo maximálny úžitok. 

8: 00 

Pravidlo „piť vodu ráno nalačno“ vám pomôže rýchlo dosiahnuť optimálnu úroveň telesných tekutín. Je to tiež dobrý spôsob, ako prebudiť telo a pripraviť sa na jeho ranné jedlo. Pamätajte, že ráno je potrebné nielen jesť, ale aj piť. 

11: 00

V tejto dobe nezabudnite piť vodu. Týmto spôsobom znížite chuť do jedla a nebudete jesť extra jedlo pred obedom. Okrem toho vám pomôže vypiť 1,5 litra vody denne.

13: 00

Niektorí ľudia si myslia, že pitná voda pri jedle je zlá na trávenie. V skutočnosti opak je pravdou. Pohár vody nasýtenej oxidom uhličitým zlepší trávenie potravy. 

16: 00

Medzi obedom a večerou je dosť dlhý čas. Preto je úplne normálne, ak máte chuť piť vodu. Voda – skvelá voľba na zaplnenie nedostatku tekutiny v tele. Naučte sa počúvať svoje telo a nezabudnite piť vodu. Lepšie, než sa budete cítiť smädný.

20: 00

Pred večerou si môžete vypiť pohárik čistej perlivej vody. Veľmi dobré pridať plátok citróna.

Naše telo je veľmi citlivé na rovnováhu vody! Navyše v priebehu svojho života stráca značné množstvo. Takže nezabudnite piť vodu a urobiť to včas!

ZDROJ:headinsider.net

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>