Každú noc ma budilo chrápanie môjho muža, ale už je tomu koniec, vďaka úžasnej masážnej technike

Zatiaľ čo vy nemôžete zaspať kvôli nepríjemným zvukom, ani človek ktorý chrápe nemá na ružiach ustlané. Chrápanie ani zďaleka nie je súkromným problémom. To určite potvrdí každý, kto už niekedy spal v jednej izbe, alebo dokonca na jednej posteli s človekom, ktorý chrápe. Chrápanie rapídne znižuje kvalitu odpočinku, spôsobuje časté prebúdzanie sa a človek sa často prebudí s bolesťou hlavy a nepríjemným pocitom v ústach. Chrápanie samozrejme súvisí s celým radom ďalších zdravotných problémov a nepríjemností. 

Jednou z veľmi častých príčin chrápania je opuch jazyka počas spánku. Naučte jednoduchý logopedickú masáž, ktorú si urobíte pred spaním. Zabránite tak opuchu jazyka a s ním súvisiacim chrápaním. Môžete sa opäť vyspať.

Ako na to?

Masáž je dobré robiť pred zrkadlom. Otvorte ústa a mierne vyplazte jazyk. Teraz, postupujte podobne, ako lekár pri prehliadke ústnej dutiny pomocou paličky. Namiesto drevenej paličky použite ukazovák, ktorým tlačíte na povrch jazyka ukazovákom.

Krúživými pohybmi tlačte jazyk smerom nadol – k brade. Najskôr sa sústredte na stredovú a potom na bočné časti jazyka. Nikdy netlačte na jazyk tak, aby ste si spôsobili bolesť – masáž môže nepríjemná avšak nie bolestivá.

Vynikajúcim pomocníkom pri masáži jazyka je obyčajná zubná kefka. Môžete ju použiť namiesto ukazováka. Pomocou kefky tiež ľahšie odhalíte bod, ktorý u vás spúšťa takzvaný dávivý reflex. Zaň pri masáži nikdy nepostupujte.

Masáž jazyka by mala trvať minimálne 10 sekúnd. Zatiaľ čo v prvých dňom masáže môže dávivý reflex pomerne nepríjemný, postupne sa bude zmierňovať a jeho hranica ustúpi.

Masáž je vhodné opakovať každý deň, vždy pred spaním.

zdroj: takprosto.cc

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>