Jedzte ich viac – budete žiť dlhšie! Tieto výrobky čistia tepny a chránia pred infarktom

Najzdravšie jedlo! Jedzte ich viac – žite dlhšie!

Príliš veľa starších ľudí zomiera na infarkty. Najčastejšou príčinou ich výskytu sú upchaté cievy a stres. Aby ste sa ochránili pred možným rizikom kardiovaskulárnych chorôb, musíte sa o seba starať už od mladého veku. Osobitná pozornosť by sa mala venovať výžive, pretože existujú niektoré výrobky, ktorým sa môžete úplne vyhnúť problémom s cievami.

Losos

Akákoľvek ryba rodiny lososov je veľmi užitočná pre srdce a krvné cievy. Prírodné vlastnosti tohto nielen užitočné, ale aj vynikajúci produkt veľmi dobre čistí tepny. Najlepšie je samozrejme kúpiť ekologické ryby.

Pomarančový džús

100% pomarančový džús je veľmi bohatý na antioxidanty, ktoré bezchybne čistia krvné cievy a znižujú krvný tlak.

Káva

Presne tak! Pokusy ukázali, že 2 až 4 šálky kávy denne majú priaznivý vplyv na fungovanie kardiovaskulárneho systému. Nemali by ste sa však unášať ušľachtilým nápojom – nadmerná konzumácia kofeínu môže mať nepriaznivý vplyv na zažívací trakt.

Orechy

Orechy sú skladom zdravých tukov, ktoré výrazne znižujú hladinu cholesterolu, pomáhajú kĺbom a zlepšujú pamäť. Vlašské orechy a mandle sú obzvlášť dobré pre krvné cievy – hrsť denne môže zmeniť všetko.

Tomelo

„Božské ovocie“ nemá nemenej „božské“ vlastnosti. Bohaté na steroly výrazne znižujú hladinu cholesterolu v krvi.

Kurkuma

Niet divu, že Indiáni pridávajú tento produkt takmer do všetkých jedál. Kurkuma alebo kari má nielen protizápalový účinok, ale tiež zlepšuje stav krvných ciev.

Zelený čaj

Zelený čaj sa upokojuje a dodáva energiu súčasne a jeho antioxidanty znižujú hladinu cholesterolu a výrazne podporujú metabolizmus.

Vodný melón

Tento obrovský bobule nielen osviežuje, ale tiež robí zázraky s kardiovaskulárnym systémom, ktorý využíva oxid dusnatý.

Celá obilná múka

Neuveriteľné, ale pravdivé. Ak použijete kvalitný syr s miernym účinkom, môžete ľahko znížiť krvný tlak a cholesterol.

Syr

Neuveriteľné, ale pravdivé. Ak použijete kvalitný syr s miernym účinkom, môžete ľahko znížiť krvný tlak a cholesterol.S

Morské riasy

Môžete donekonečna uviesť vitamíny, minerály, bielkoviny a antioxidanty morských rias. Na svete pravdepodobne už nie je žiadny užitočný produkt. Ľudia, ktorí pravidelne používajú riasy, znižujú hladinu cholesterolu najmenej o 15%.

Brusnica

Brusnice, aj keď nie sú odlíšené sladkou chuťou, ale okamžite znižujú hladinu cholesterolu o 40%. Za pár pohárov brusnicovej šťavy vám srdiečko poďakuje.

Škorica

Aj jedna čajová lyžička škorice denne môže robiť veľké zmeny v kardiovaskulárnom systéme. Pridanie tohto korenia do jedla je nielen chutné, ale aj neuveriteľne zdravé!

Granátové jablko

Granátové jablká sú nevyhnutné pre krvný obeh kvôli veľkému počtu živín. Šalát z granátového jablka alebo šťava z granátového jablka dokáže veľa.

Špenát

Špenát dokonale koordinuje činnosť kardiovaskulárneho systému. Obrovské množstvo draslíka, kyseliny listovej a železa pomôže zabrániť srdcovým infarktom v budúcnosti.

Olivový olej

Niet divu, že Taliani a Gréci sa na neho veľmi zaujímajú. Všimnite si, že obaja žijú omnoho dlhšie ako my. Pri pravidelnom používaní olivového oleja je riziko infarktu znížené o 41%. Chutné a zdravé!

Brokolica

Priaznivé vlastnosti tohto produktu ešte nie sú dostatočne ocenené. Táto zelenina, bohatá na vitamín K, dokáže zázraky s krvným tlakom a cholesterolom.

Avokado

Tento produkt sa stále častejšie objavuje na našom jedálenskom stole. Avokádo vám nielenže umožní rýchlo získať dostatok, ale aj bojovať s nedostatkami kardiovaskulárneho systému.

Špargľa

Špargľa – Hercules v boji proti cholesterolu. Keď uvažujete o zlepšení stavu plavidiel, nezabudnite do svojho jedálnička zaradiť tohto „starovekého gréckeho poloboha“.

Tento zoznam určite stojí za to vziať na vedomie a začať jesť práve teraz. Chráňte svoje zdravie už od mladého veku!

PS Podeľte sa o tento zaujímavý článok so svojimi priateľmi, dajte im vedieť.

ZDROJ:top100ru.com

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>