Jedenie vajíčok každý deň vám môže pomôcť schudnúť veľmi rýchlo a nielen to, dokážu zabrániť…

Všetci vieme, že strata hmotnosti môže byť ťažké, najmä keď sa pokúšate skombinovať zdravú výživu a tréningom.

Napriek tomu je tu dobrá správa pre ľudí, ktorí chcú prísť o niekoľko kilogramov. Nedávny objav ukazuje, že najrýchlejší spôsob, ako stratiť niekoľko kg a najlepší spôsob, ako začať režim na zníženie hmotnosti, je konzumovať vajcia na raňajky.

Táto štúdia ukazuje, že konzumácia vajec na raňajky môže viesť k 65% väčšej strate hmotnosti za 8 týždňov.

štúdia

Národná zdravotnícka knižnica Spojených štátov a Národné ústavy zdravia publikovali štúdiu, ktorá poukazuje na stratu hmotnosti obéznych pacientov alebo pacientov s nadváhou.

To znamená, že dostali buď raňajky s bagetami alebo raňajky s dvoma vajíčkami (približne 340 kalórií), ktoré zodpovedajú celkovej energii a hustote energie 5 dní v týždni.

Po 8 týždňoch skupina Egg Diet ukázala o 61% väčšie zníženie BMI v porovnaní so skupinou Baget Diet. Vedci, ktorí urobili výskum, si myslia, že kombinácia stravy s vajíčkami a energeticky deficitnou stravou môže zvýšiť chudnutie.

To však neznamená, že všetko, čo musíte urobiť, je konzumovať vajcia na raňajky a nejesť nič neskôr. Zvyšok času musíte byť opatrní s tým, čo konzumujete, aby ste schudli.

Najlepšia strava pre starších ľudí

Výskumníci dospeli k záveru, že zahrnutie vajíčok do programu na kontrolu váhy vám môže poskytnúť výživový doplnok na zvýšenie chudnutia. Okrem toho boli zdravotné prínosy konzumácie vajec rozšírené aj na starších ľudí.

V skutočnosti pre starších ľudí je najlepšia diéta bohatá na bielkoviny. A prínosom tohto typu stravy je zvýšenie svalovej sily a prevencia mozgovej príhody.

Navyše vo Veľkej Británii existuje denné odporúčanie na správne množstvo bielkovín. Odporúča sa, aby ľudia dostali asi 0,75 gramu bielkovín na kilogram telesnej hmotnosti.

To znamená, že ak máte asi 70 kilogramov, musíte konzumovať asi 52,5 g bielkovín. Starší ľudia vo všeobecnosti nejedzajú dostatok proteínov pre rastúce potreby svojho tela.

Starší ľudia potrebujú denne konzumovať viac bielkovín, aby zabránili mŕtvici.

V roku 2014 časopis „Neurology“ zverejnila štúdiu, v ktorom sa zistilo, že ľudia s najvyšším množstvom bielkovín v ich každodennej stravy, je v skutočnosti o 20% menej pravdepodobné, že dostanú mŕtvicu v porovnaní s tými, čo nejedia bielkoviny v ich každodennej strave.

ZDROJ:fithacker.ru

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>