Je to úžasné! Budete prekvapení, čo sa stane, keď kliknete na toto „tlačítko“ na vašej ruke. Ja ho v práci stláčam dosť často

V tele je všetko, aby ste mohli zmierniť vaše duševné utrpenie a dokonca fyzickú bolesť. Máte všetko pre vybudovanie nového života a schudnutie. Potrebujete vedieť trochu viac o energetických kanáloch svojho tela a používať tieto poznatky.

Zamerajte sa na stres. Ak si myslíte, že práve teraz stres je väčší, než zvyčajne, prideľte si pár minút a hneď priamo na pracovisku, pritlačte bod palcom tak, ako je znázornené na obrázku:

Len za niekoľko desiatok sekúnd zistíte, že stres začal ustupovať a na jeho mieste príde pokoj a jasnosť mysle. A je dobré, že môžete opakovať tento „trik“ kedykoľvek a kdekoľvek chcete, t. pri prvých príznakoch rastúcej úzkosti alebo prvých prejavov chronickej bolesti.

Toto je najlepšia metóda, o ktorej vieme, že sa okamžite cítime trochu lepšie. Veda hovorí, že jej účinnosť spočíva na dvoch pilieroch : na fyziológii a psychológii súčasne.

Čo vám prináša akupresúru.

Tento typ masáže je alternatívnou metódou liečenia tela pomocou prstov. Všetko, čo potrebujete, je stlačiť kľúčové body vášho tela, ktoré stimulujú telo na opravu.

Táto technika sa objavila asi pred 5000 rokmi v Ázii. A súhlasí s mnohými západnými lekármi. Odporúčajú to svojim pacientom, keď tradičné spôsoby liečby nepreukazujú požadovanú účinnosť.

Najčastejšie v rámci techniky musíte masírovať body na tvári a hlave, pretože tu je koncentrovaný najväčší počet nervových zakončení.

Energetické meridiány tela.

Pod vašou kožou sú v rôznych častiach skryté rôzne dôležité energetické centrá. V normálnych časoch prechádza energia v normálnom režime. Ale keď ste zažili fyzickú alebo emocionálnu traumu, tento mechanizmus je zlikvidovaný. Aby sa odstránili upchávky a obnovila sa rovnováha v tele, je potrebné stimulovať určitý bod, v ktorom bola narušená rovnováha.

Podľa čínskej tradičnej medicíny má telo 12 energetických meridiánov . V miestach, kde sa pretínajú, je možné stimulovať uvoľňovanie energie, ktorá potom bude pretekať celým telom. V dôsledku toho sa zlepší krvný obeh a celková pohoda.

To je to, čo musíte urobiť počas rôznych životných kríz.

1. Ako zmierniť vzrušenie.

Keď sa budete nabudúce obávať nadchádzajúcej verejnej reči alebo akejkoľvek inej udalosti, kde vás bude upútať pozornosť každého, uvedomte si problém. Uvedomte si, že existuje.

Potom zatiahnite vonkajší mäsitý okraj malého prsta. Ak to chcete urobiť, použite palec. Čím silnejšia a dlhšia je depresia, tým rýchlejšie sa prejavuje váš strach.

2. Ako okamžite relaxovať aspoň niekoľko minút.

Ak ste nervózni a myšlienky nekonečne plynú vo vašej hlave v kruhu, držte jeden prst z vnútorného okraja obočia (kde vlasy začínajú rásť) jedným prstom a druhým druhým. Zostaňte v tejto pozícii po dobu 10 sekúnd. Bude to oveľa jednoduchšie. Najmä ak súčasne sústredíte vašu pozornosť výlučne na súčasné pocity tela.

3. Ako sa sústrediť, keď ste veľmi unavený.

Kliknite palcami na kosti lebky priamo pod očami. Držte ich v tejto pozícii po dobu 10 sekúnd a zopakujte si: “ Som unavená, ale môžem ísť ďalej.“

4. Kliknite na oblasť pod nosom.

Jedným prstom. Môžu byť indexované. Držte ho tam 10-20 sekúnd a všimnite si, ako strach z odsúdenia iných začína odchádzať .

5. Kliknite na bradu.

Stlačte prst na záhybe pod dolným okrajom, alebo tesne nad bradu. Vyslovte svoje obavy a nahlas sa obávajte. Pomôže to uvoľniť .

6. Kliknite na hornú časť hlavy.

Jedným palcom pravej ruky odpočívajte v hornej časti hlavy. Zamyslite sa nad pocitmi, ktoré spôsobujú stres vo vašom živote. Potom ich budete ľahšie zvládať.

Nezabudnite: Vaše telo má všetky potrebné mechanizmy na samoreguláciu a sebaučenie. Potrebujete ich používať len častejšie!

Poponáhľajte sa zdieľať cenné rady s priateľmi, nerobte im príležitosť naučiť sa to! S pozdravom MEGA ZDRAVIE!

ZDROJ:interesbook.ru

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>