Japonská technika hlbokého dýchania vám umožní spáliť až 250 g tuku denne

Chudnutie u väčšiny ľudí je zvyčajne spojené s tvrdými a vyčerpávajúcimi cvičeniami, drahými alebo prísnymi diétami, z ktorých často bolí hlava, žalúdočné rachotenie a nedostatok energie vôbec. Čo robiť, ak nič z vyššie uvedeného nefunguje, a s nadváhou, tuk na bokoch nielenže nejdú preč, ale naopak …

Toto cvičenie vymyslel známi Japonský lekár, takže je absolútne bezpečné.

Priebeh cvičenia

Ide v nej hlavne o precízne dýchanie a sťahovanie svalov. Základom je, že výdych trvá dlhšie ako nádych.
Pri tomto cvičenie trvá nádych tri sekundy a výdych sedem sekúnd, pričom zaujmete určitú pozíciu.

Podľa lekárov je vysvetlenie, že pri tomto cviku dochádza k chudnutiu. Tuk tvorí kyslík, rozdelíte ho na uhlík a vodu, pričom platí- čím viac kyslíka, tým viac spáleného tuku. Ak chcete spáliť tuku čo najviac a expresne schudnúť, tento cvik praktikujte každý deň a to najlepšie v stoji.

Ako treba cvičiť?

Postup:

Jednu nohu dajte dopredu a druhú dozadu. Potom sa nadychujte po dobu troch sekúnd bez prestávky. Nezabudnite mať spevnený zadok a váhu preniesť na zadnú nohu. Počas nádychu zdvíhajte ruky krúživým pohybom nad hlavou.
Následne nato intezívne vydychujte a spustite ruky, pričom svaly máte mať pevne napäté.

Podľa odborníkov táto metóda chudnutia posiluje svaly a zrýchľuje metabolizmus.
Pre správny efekt je potrebné tento cvik opakovať každý deň. Skvelé je, že nevyžaduje žiadne špeciálne úsilie, žiadne pomôcky a dá sa robiť prakticky kdekoľvek.

Cvičte tento cvik každý deň 2 až 10 minút.

ZDROJ: headinsider.net

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>