Hoďte si každý deň do úst zo pár kešu orieškov, až potom zažijete to, na čo už dávno čakáte

Orechy – neoddeliteľnou súčasťou zdravej výživy. Obsahujú prospešné látky pre ľudské telo, vitamíny a minerály. Orechy – je nielen skvelý doplnok na raňajky, ale aj výživnú desiatu. Pomôžu nabíjaniu telu energiu po dobu najmenej troch hodín. V pohode, nie?)

Pozrime sa podrobnejšie na jeden z mojich najobľúbenejších druhov orechov. Sladkej chuti kešu oriešky majú veľké množstvo užitočných vlastností, pričom o niektorých z nich budem diskutovať v tomto článku.


Takže, prečo je nutné jesť kešu oriešky každý deň?

1. Zabraňuje poruchy krvi

Pravidelná konzumácia malého množstva kešu orieškov, je ochrana pred vytvorením krvných chorôb. Sú bohatým zdrojom medi, ktorý bojuje proti voľným radikálom v tele.

2. Pre lesklé vlasy

meď sa nachádza v orechoch, vhodný pre vlasy. Pomáha vlasom  byť lesklé a silné. Okrem toho meď je nevyhnutnou súčasťou mnohých enzýmov, ktoré dávajú vlasom zdravú farbu.

3. Prínosy pre srdce

Nadmerná konzumácia akéhokoľvek produktu – je škodlivá. To je tiež prípad s kešu. Avšak, použitie tri alebo štyri každý deň pomáhajú znižovať hladinu cholesterolu. Kešu znižuje množstvo lipoproteínu s nízkou hustotou cholesterolu (škodlivý cholesterol) a zvýšenie HDL cholesterolu (dobrý cholesterol).

4. Pre zdravú kožu

Je zaujímavé, že olej z kešu orieškov, je prekvapivo dobrý pre pokožku. Je bohaté na zinok, horčík, železo, selén a fosfor. Kešu je výborným zdrojom bielkovín a antioxidantov, ktoré pomáhajú pokožke zostať zdravé a krásne po dlhú dobu. Kešu maslo tiež pomáha v prevencii rakoviny kože.

Tieto kešu oriešky obsahujú proanthocyanidiny. To je – silný antioxidant, ktorý pomáha v boji proti rakovinovým bunkám, čo obmedzuje ich rast a delenie.

5. Pre boj s obezitou

Cez vysoký obsah tukov a bielkovín, denná spotreba orechov v obmedzenom množstve (dve alebo tri) pomáha udržiavať normálnu hmotnosť.

ZDROJ:mycharm.ru

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>