Hľadáte spôsob, ako liečiť cukrovku alebo sa s ňou nikdy nestretnúť úplne prirodzeným spôsobom? Tak začnite ešte dnes

Prieskum naznačuje, že prevalencia cukrovky sa v posledných rokoch výrazne zvýšila.

Ste jedným z týchto ľudí? Cítiš sa vyčerpaný a letargický? Máte pocit zmätenosti alebo stresu? Hľadáte spôsob, ako liečiť cukrovku úplne prirodzeným spôsobom?

Nie ste odsúdení na život vysokých krvných cukrov a diabetických komplikácií

Dobrou správou je, že existuje spôsob, ako udržať diabetes pod kontrolou vašej stravy. V skutočnosti je prvým krokom k regulácii hladiny cukru v krvi prostredníctvom výberu múdrych diét.

Podľa štúdie držiavanie hladiny cukru v krvi na normálnej úrovni (intenzívna kontrola glukózy v krvi) znižuje riziko ochorenia obličiek o 50 percent, ochorenia nervov o 60 percent a očných ochorení o 76 percent. Iná štúdia, ktorú urobila epidemiológia intervencií a komplikácií pri diabete (EDIC), zistila, že kontrola glukózy znižuje riziko kardiovaskulárnych ochorení o 42 percent a srdcový záchvat a mŕtvica sú znížené o 57 percent.

Nasledujúce informácie sú relevantné, či je vašou diagnózou cukrovka, cukrovka typu 1, diabetes typu 2 alebo latentný autoimunitný diabetes dospelých. Čítajte ďalej, ak sa chcete dozvedieť, ako zvládnuť diabetes prirodzene:

Tu je plán! Chystáte sa robiť 4 veci …

  • Odstráňte spracované a rafinované potraviny z vašej stravy, napríklad múky, cukor a tuk
  • Obmedzte vašu spotrebu obilnín na dávku raz za týždeň (rozhodnite sa pre nelepivé celé zrná ako pohánka a quinoa)
  • Obmedzte škrobové vegetariány, ako je kukurica a zemiaky, na jednu alebo dve jedlá týždenne
  • Eliminácia mliečnych výrobkov alebo ich vymeniť za kozie a ovčie mliečne výrobky
  • Odstráňte spracované mäso ako Bologna, ktoré sú nabité škodlivými konzervačnými látkami
  • Ak tolerujete mliečne výrobky a chcete ich konzumovať, znížte ich na domácu smotanu, syry a jogurt

Nahraďte ich inými potravinami

  • Jedzte čo najviac celých potravín! Veggies ako listová zelenina a brokolica by mala robiť asi 70 percent vašej stravy
  • Nízke glykemické ovocie ako hrušky, jablká, citrusy a bobule sú najlepšie! Obmedzte konzumáciu vysoko-cukrového ovocia, ako sú banány a mango
  • Zdravé tuky ako sú orechy, olivy, semená, kokosové výrobky, kŕmne mäso, olivový olej, avokádo, olej z vlašských orechov a ghee. Pri každom jedle potrebujete veľkosť palca
  • Vysoko kvalitné bielkoviny ako ryby, chia, orechy, hrášok, včelí peľ, riasy, sprulina, organické svalové mäso a biopotraviny. Pokiaľ ide o bielkoviny, potrebujete veľkosť dlaní pri každom jedle
  • Pri pečení používajte celozrnnú múku alebo kokosovú múku
  • Prírodné sladidlá ako javorový sirup a med

Obnovte svoje zdravie

  • Urobte si čas pre seba
  • Jedzte celé jedlá
  • Relaxujte a znížte stres čo najviac
  • Udržiavať zdravé vzťahy
  • Choďte von na čerstvý vzduch

Ak ste na nejakej liečbe diabetu, pracujte s praktickým lekárom. Ak ste na lieku Metformín, znížte dávku, keď začnete užívať túto dávku.

Mali by ste tiež znížiť množstvo sacharidov. Myšlienka je, že vám to pomôže udržať hladinu cukru v krvi pod kontrolou.

Začnite ešte dnes

  • Opýtajte sa priateľa, aby sa k vám pripojil! To vás bude motivovať a baviť vás viac
  • Vyčistite špajzu a chladničku
  • Vytvorte plán stravovania
  • Vyhraďte čas pre seba
  • Urobte si svoje zdravie prioritou!

ZDROJ:besthealthyguide.com

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>