Dôvodov, prečo by sme mali pomalšie jesť, je viac než dosť. Môžete si veľmi ublížiť

Hlavným problémom moderného života je neuveriteľná rýchlosť udalostí. Neustále zrýchľujúce tempo nezanecháva čas na príjemnú raňajky ani na večeru. Tradičný príjem potravy sa zmenil na občerstvenie, počas ktorého sa človek musí zaoberať každodennými záležitosťami.

Takýto rytmus života nám neprospieva. Musíme sa pokúsiť vrátiť k tradičnej kultúre a zmizne množstvo zdravotných problémov.

Dôvody, prečo musíte pomaly jesť

Zníženie hmotnosti

Zníženie hmotnosti. Vzhľadom na veľké množstvo rýchleho občerstvenia okolo nás má značný počet ľudí extra kilo navyše. Nie je tajomstvom pre niekoho, že strata hmotnosti je uľahčená nielen množstvom jedla, ale aj pomalým príjmom potravy. Ukazuje sa, že náš mozog nedokáže okamžite odhadnúť potrebné množstvo potravy. Pri rýchlom jedle pocit hladu neprechádza okamžite, ale po určitom čase. V prípade, že nebudete spávať počas obeda, sýtosť prísť oveľa skôr, príjemné jedlo vás ochráni pred prejedaním.

Radosť z jedla

Radosť z jedla. Rýchle občerstvenie môže zabiť chuť aj tých najobľúbenejších jedál. Príjemný príjem potravy v priebehu práce odvádza pozornosť od užívania jedla. V tomto bode nevenujete pozornosť produktom, ste úplne ľahostajní k tomu, čo jete na cestách.

Dobré trávenie

Dobré trávenie. Dobre žuvané jedlo je vynikajúco odoberané telom. Keď počiatočné trávenie prebieha v ústnej dutine, zostáva žalúdku a črevá menej pracujú. V tomto prípade je telo nabité menej.

Správny spôsob života

Správny spôsob života. Vďaka aktívnemu, rýchlemu a intenzívnemu modernému životu sa stávame fanúšikmi rýchleho občerstvenia. To neprispieva k nášmu zdraviu. Takáto tradícia výživy otrasie nervy, spôsobuje nás podráždenosť. Stratíme radosť zo života, jeho kvalita klesá, postupne sa náš deň premenuje na reťazec úloh, ktoré musia byť splnené za každú cenu. Prestaňte konzumovať v rýchlych občerstveniach! Užite si relaxačné domáce raňajky, stojí za to!

Uvoľnite sa. Len pokoj. Zastavte vaše podnikanie pri jedle. Zamerajte sa na raňajky, obed alebo večeru. všetky ostatné veci čakať! Nadmerná nervozita vám nedovolí vykonávať vašu prácu rýchlejšie. Odpočívajte. Dávajte pozor len na jedlo!

ZDROJ:/healthharbor.ru/

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>