Dobrá správa pre každého, kto chce žiť zdravšie, už nemusíme spraviť denne 10 000 krokov, stačí…

Doteraz sa verilo, že každý deň by sme mali urobiť 10 000 krokov, aby sa priaznivé účinky fyzickej aktivity stali životom dlhšie. Výskumníci na Harvard Medical School hovoria, že 7 500 krokov denne. To je dobrá správa pre každého, kto chce žiť zdravšie. Pamätajte, že pravidelné opakovanie cvičení je dôležitejšie ako ich intenzita.

Spravte 7 500 krokov denne, aby ste žili dlhšie

Určite vás zaujíma, koľko kilometrov a ako dlho musíte ísť? Muž sa pohybuje v priemere rýchlosťou asi 5 km / h. Potrebujeme asi 150 krokov na 100 m križovatke. Vychádza z toho, že musíme ísť 5 km, a to by nám malo trvať presne hodinu. Za zmienku stojí, že štatisticky, Pole prechádza 5-6 tisíc za deň. krokoch. To je dôvod, prečo sme už blízko k tejto hranici a po večeri si vezmeme ďalšiu prechádzku, aby sme získali normu.

Podľa vedcov, predtým odporúčaných 10 000 krokov nebolo podporených výskumom. Rozhodli sa to pozrieť. Ich výskum bol financovaný Národným zdravotným ústavom. Preskúmalo sa viac ako 16 000 žien vo veku približne 72 rokov. Po štyroch rokoch výskumu sa ukázalo, že ženy, ktoré za deň spravili v priemere 4 400 krokov, žili dlhšie. Tí, ktorí žili kratšie, spravili len 2 700 krokov denne. Úmrtnosť klesla na 7 500 krokov a po tomto výsledku výskumníci už nevšimli veľkolepé zmeny, preto je optimálnym počtom krokov, ktoré nám umožnia dosiahnuť pozitívne výsledky.

Ako monitorovať počet krokov

Mnoho telefónov má aplikáciu, ktorá meria kroky. 

ZDROJ:dompelenpomyslow.pl

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>