Dámy, zbystrite zrak, týchto 9 vecí by ste nemali robiť počas menštruácie

ŽPočas menštruácie sa ženské telo stáva zraniteľnejším. Mnohé mladé dámy však radšej nevenujú osobitnú pozornosť začiatku cyklu a pokračujú vo zvyčajných veciach. Ale gynekológovia trvajú na tom, že v týchto dňoch sa ešte musí postarať o seba.

Čo robiť počas menštruácie

  1. Chyba číslo 1 – športové aktivity
    Niektoré dámy nevenujú menštruačnému cyklu osobitnú pozornosť a bežia do posilňovne, aby si nenechali ujsť dlho očakávaný tréning. Ale gynekológovia odporúčajú v prvý deň menštruácie úplne opustiť fyzickú aktivitu. Faktom je, že počas tohto obdobia cvičenia, viac ako inokedy, prispievajú k zvýšenému prietoku krvi v genitáliách, čo vyvoláva hojný výtok. Nie je však potrebné zbaviť sa úplne užitočných tréningov: Pilates, jóga (bez prevrátených póz) a fyzická terapia sú vítané.
  2. Chyba číslo 2 – pokoj na lôžku
    Mnohé ženy trávia prvé dni menštruačného cyklu v posteli, čo sa týka bolesti brucha. Toto nie je úplne správne rozhodnutie, pretože v stave absolútneho odpočinku krv stagnuje a periódy prechádzajú oveľa bolestnejšie. Počas menštruácie je dobré malé cvičenie! Jedinými výnimkami sú ženy, ktorých kritické dni sa stávajú skutočným testom vytrvalosti. Potom musí byť problém vyriešený priamo u lekára.
  3. Chyba číslo 3 – kúpanie
    V tomto období je lepšie odmietnuť kúpať sa. Počas menštruácie je krčka maternice otvorenejšia a preto je mimoriadne citlivá na negatívne účinky baktérií. Mali by ste sa tiež vyhnúť prehriatiu tela: pri kúpaní sa cievy rozširujú a krvný obeh sa zvyšuje. To môže mať za následok ťažké krvácanie.
  4. Chyba číslo 4 – aktívny sexuálny život
    Ženy často žiadajú gynekológa: je intímna intimita povolená počas menštruácie ? Na čo väčšina lekárov kladne odpovedá za predpokladu, že partneri používajú bariérovú antikoncepciu. Avšak aj pri dodržaní všetkých pravidiel intimity existuje veľké riziko vyvolania zápalových ochorení. Koniec koncov, maternicová krv je skvelým prostredím pre rozvoj infekcií a baktérií. Preto je lepšie odložiť tieto radosti na neskôr!
  5. Chyba číslo 5 – prísna diéta
    Ženy sa snažia mať perfektnú postavu, ani im nedovolia vzdať sa prísnej diéty aspoň jeden deň. Ale gynekológovia trvajú na tom, že počas menštruácie nemusíme dodržiavať diétu. Môžete jesť takmer čokoľvek, najlepšie často a v malých množstvách. Podvýživa spojená so stratou krvi môže viesť k ťažkej malátnosti.
  6. Chyba číslo 6 – užívanie určitých liekov 
    Počas menštruácie sa zrážanie krvi zhoršuje, takže by ste nemali užívať lieky, ktoré ovplyvňujú procesy tvorby krvi. Patrí medzi ne analgin a aspirín. Tí, ktorí majú ťažkú ​​bolesť brucha, je lepšie venovať pozornosť drogám s paracetamolom.
  7. Chyba číslo 7 – používanie alkoholických nápojov
    Gynekológovia odporúčajú ženám na toto obdobie úplne opustiť silné nápoje. Alkohol len zvyšuje menštruačnú bolesť a malátnosť. Dobrou správou je, že neexistujú žiadne obmedzenia týkajúce sa príjmu tekutín. Môžete piť vodu, džús, čaj.
  8. Chyba číslo 8 – časté používanie tampónov
    Nepretržité a dlhodobé používanie tampónov môže vyvolať rozvoj zápalového procesu. To platí najmä pre ženy, ktoré často menia svoje hygienické výrobky na mieste, ktoré nie je určené na to so špinavými rukami. Dlhodobé užívanie tampónu tiež vedie k tomu, že krvné bunky v teplom prostredí sa začínajú prudko rozpadať.
  9. Chyba číslo 8 – používanie slaných potravín
    Mnohé ženy počas menštruácie trpia opuchom, preto situáciu s nadmernou soľou nezhoršujte.

Ak si myslíte, že tieto informácie sú dôležité, nezabudnite zdieľať článok so svojimi priateľmi!

ZDROJ:takprosto.cc

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>