Dajte si túto zmes pod jazyk pred tým, než pôjdete spať. Táto zmes zabezpečí kvalitný spánok a už nikdy sa neprebudíte ráno unavení

Veľa ľudí sa nestará o kvalitu svojho spánku, napriek tomu je to však vskutku dôležitá aktivita, najmä potom pre zdravie a celkovú kondíciu nielen Vášho tela, ale i mysle. Mnoho ľudí trpí nedostatkom spánku, ale nezaujímajú sa o to, pretože si myslia, že je to úplne normálna vec.

Faktom je, že spánok hrá veľkú úlohu v celkovom zdraví a nadmiera, či nedostatok spánku tak môže mať obrovský vplyv na Vaše zdravie.

Ako spánok ovplyvňuje Vaše zdravie?

Nedostatok spánku môže mať vskutku hrozné následky na Vaše zdravie.

Podľa štúdie z roku 2011 uverejnenej v časopise European Heart Journal môže nedostatok spánku zvýšiť riziko výskytu, alebo úmrtia v dôsledku srdcových ochorení až o 48%. Tiež sa zistilo, že títo ľudia majú až o 15% vyššie riziko výskytu, či úmrtí v dôsledku mozgovej mŕtvice.

Je to preto, že spánok je doba, kedy sa celé Vaše telo a myseľ zotavuje z celého dňa. V skutočnosti tak môže lepší spánok viesť k lepšiemu sexuálnemu životu, zlepšiť Vašu náladu, zlepšiť kontrolu hmotnosti, viesť k jasnejšiemu myslenia, lepšie pamäte a imunitnému systému, odstránenie bolesti a k ​​zníženiu rizika úrazu a úmrtia.

Ako si zariadiť kvalitný spánok?

Spánok je priamo spojený s Vašimi každodennými zvyky a zdravím. U rozptýlenie vo forme mobilných telefónov, počítačov a televízia tesne pred spaním je preukázané, že znižujú kvalitu spánku.

Kľúčom k dobrému spánku je komplexný relaxácie 30 minút až hodinu pred spaním. To možno dosiahnuť pomocou jogy, dobré knihy, alebo príjemné teplé kúpele. Existuje veľa skvelých spôsobov, ako sa uvoľniť a pripraviť na pokojný nočný spánok.

Prírodný liek na spánok!

Tento jednoduchý, dvojkomponentný recept je Vaše riešenie pre skvelý spánok. Pomôže Vášmu telu si oddýchnuť a pripraviť sa na ďalšie ráno.

Čo budete potrebovať?

  • 1 ČL himalájskej ružové soli
  • 5 ml surového organického medu

Ako na to?

  1. Všetky ingrediencie zmiešajte do jednej misky, ktorú potom odložte na chladné, temné miesto.
  2. Akonáhle bude vhodná chvíľa, vložte trochu zmesi pod jazyk, nechajte ju prirodzene rozpustiť a choďte spať.

Ako to funguje?

V čase, keď sa chystáte do postele po poslednom jedle, Vaše telo už bude mať skonzumované približne polovicu Vašej pečeňové zásoby glykogénu. A pretože je spánok poháňaný energiou, čím menej zásob glykogénu máte, tým ťažšie je pre Vás zaspať.

Med vyvoláva malé popíchnutí hladiny inzulínu a inzulín stimuluje uvoľňovanie tryptofánu v mozgu. Tryptofán sa premieňa na serotonín, ktorý sa potom premieňa na melatonín (hormón spánku).

Kombinácia medu a soli zvyšuje množstvo serotonínu v tele, čo je kľúčový hormón v oblasti šťastia a relaxácie. Himalájska ružová soľ obsahuje viac ako 80 minerálov a prvkov, ktoré Vaše telo potrebuje pre rôzne procesy, pomáha telu sa zotaviť z celého dňa.

ZDROJ:takprosto.cc

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>