Cvičenie pre rýchly výsledok! Tu je návod, ako sa zbaviť záhybov na chrbte a bokoch

Chrbát a boky sú jedným z najmenej mobilných zón nášho tela. Veľmi často sa tam bez povšimnutia hromadí tuk, ktorý sa zmení na hrozný prsteň okolo pása. Vyzerá , že sa ich dá zbaviť sa … Ťažko, ale je to možné. Potrebujete len trochu úsilia. Ponúkame najefektívnejšie cvičenie pre boky a chrbát. Výsledok si všimnete po 2 týždňoch pravidelného tréningu!

Ako rýchlo odstrániť boky

7 NAJLEPŠÍCH CVIČENÍ

  1. Ohýbanie dopredu
    Najjednoduchšie cvičenie, ale veľmi účinné. Okrem toho, že pomáha priniesť svaly chrbta do tónu, toto cvičenie je tiež veľmi užitočné pre chrbticu. Podľa taoistických tradícií, čím viac sa opierame o podlahu, tým dlhšie žijeme.Ako vykonať: Postavte sa rovno a položte nohy na šírku ramien. Nakloňte sa dopredu, bez ohýbania kolien. Ohnite sa na podlahu čo najviac. Robte všetko úhľadne, bez náhlych pohybov a pokiaľ je to možné 2-3 série po 15 krát.

  2. Ohyby na strny
    Veľmi účinné cvičenie! Stojte vo vzpriamenej polohe, nohy ramien od seba. Vykonajte krátke sklony najprv v jednom smere, potom v druhom. Je efektívnejšie vykonávať toto cvičenie s činkami, ale môžete začať bez nich. Vytvorte 3 série po 15-20 krát v každom smere.
  3. Push-ups
    Každý vietoto  cvičenie, hoci nieje najobľúbenejšie. Ale to pomôže priniesť svaly rukám, chrbtu a hrudník do tónu. Technika je jednoduchá: dávajte dôraz na ležanie, zníženie a zdvíhanie tela, ohýbanie ramien v lakťoch. Začnite malé a postupne dosiahnuť 20-30 push-up.

    Je veľmi dôležité správne stlačiť a toto video vám pomôže naučiť sa. Len 5 jednoduchých krokov!

  4. Bow držanie tela
    Účinnosť tohto cvičenia osobne overené, to spôsobí, že svaly v tóne a výsledok sa prejavuje už po niekoľkých sedeniach. Je to jednoduché. Ležať na žalúdku, vytiahnite ruky dopredu a hdvihnite sa, pričom zdvihnete hlavu, ruky a nohy nahor naraz. Uchopte si členky rukami, zhlboka sa nadýchnite a zostaňte v tejto polohe na niekoľko sekúnd.Vydychujte a vráťte sa do východiskovej polohy. Jeden prístup stačí.

  5. Boat
    Spine vám bude vďačný za toto cvičenie! Ležať na žalúdku a naťahovať ruky a nohy. Súčasne zdvihnite ruky a nohy a ohýbate chrbát. Držte sa na tejto pozícii niekoľko sekúnd. Stačia 3 série po 15-20 opakovaní.
  6. Zdvihy na lopte
    Gymnastická lopta – veľmi užitočná vec, a to najmä ak sledujete svoju postavu. Existuje veľa dobrých cvičení s ním, a to je jeden z nich. Ležať na bruchu na lopte, nohy na podlahe na šírku ramien, dlane na zadnej strane hlavy. Zdvihnite a znížte ramená a hornú časť chrbta, snažte sa udržať krk rovno. Cvičte 2 série po 15 krát.
  7. Most
    Toto je veľmi cool cvičenie, ale nemôže to byť bez prípravy. Odporúčame ho začať až po dvoch týždňoch vykonania predchádzajúcich cvičení.

    Toto video vám pomôže naučiť sa vytvoriť mostík z ležiacej polohy.

ZDROJ:takprosto.cc

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>