Čo robiť, ak nemáme dostatok času na toaletu? Stačí stlačiť tento bod …

Čo budete robiť pred dlhou cestou alebo dôležitým stretnutím? Správne, odľahčte vaše črevá! Ale existujú chvíle, kedy sa to nestane s našou požiadavkou.

Pomôžu tieto triky

Teplé nápoje

Silná šálka kávy je skvelý spôsob, ako sa čo najskôr presunúť na toaletu. Lekári potvrdzujú, že rovnaký účinok vyvolávajú všetky horúce nápoje. Dilatácia krvných ciev a prietok krvi, teplá tekutina zvyšuje črevnú funkciu. Ak chcete uľahčiť dlhú cestu, skúste si dať šálku horúcej kávy alebo čaju.

Skoré prebudenie

Tí, ktorí ju potrebujú skoro, by mali byť jednoduchšie na záchod. Stojí za to pamätať toto pravidlo navždy. Skoré prebudenie dáva nášmu telu čas na raňajky a potom sa usadiť. Je dôležité mať minimálne 30 minút pred stretnutím alebo cestovaním na toaletu.

Masáž

Starostlivé masáž dlaňou na spodnej časti brucha vám prinesie úľavu. Tento druh masáže pomáha uvoľniť stolicu a súčasne aktivuje funkciu čriev. Táto metóda je extrémne účinná pri zápche.

Ak je to absolútne nevyhnutné

Pretekári používajú tento trik na dôležité športové udalosti: používajú glycerínové čapíky. Tento výrobok začne pracovať v priebehu 15 až 20 minút, ale aj po niekoľkých hodinách môže prekvapiť! Ak je absolútne nevyhnutné uvoľniť sa pred dôležitou udalosťou, mali by ste dnes večer umiestniť čapík.

Fyzická aktivita

Šport môže takisto spustiť podnet na toaletu rovnakým spôsobom. Preto stojí za to urobiť nejaké cvičenie a návštevu toalety predtým, než pôjdete cvičiť von.

Ak sa chcete vyhnúť nutnosti uchýľte sa k vyššie uvedených metód, je potrebné poznamenať, pokiaľ ide o budúcnosť: je treba konzumovať potraviny bohaté na vlákniny! Preto by ste mali doplniť svoj jedálny lístok o zeleninu a ovocie.

ZDROJ:ketkes.com

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>