Chudnutie je ľahšie, ak hlbšie poznáte svoj brušný tuk: 5 typov brušných tukov a spôsob ich odstránenia

Pokúšate sa schudnúť, ale váha je zastavená? Vieme, čo vám v tomto prípade pomôže, a povieme vám, čo spôsobuje rastúci pás, ako aj to, ako sa zbaviť tuku v žalúdku.

Problémy s hmotnosťou začínajú, keď telo zvyšuje počet tukových buniek, ktoré sú tiež väčšie ako je ich normálna veľkosť. Všetci lekári súhlasia s tým, že nadbytočný brušný tuk je jedným z hlavných faktorov, ktoré spôsobujú mnoho vážnych zdravotných problémov, ako je hypertenzia, cukrovka a chronický zápal. Aké druhy hromadenia brušného tuku a aké kroky je potrebné urobiť, aby sa predišlo jeho nadmernému hromadeniu, opíšeme ďalej.

5 typov veľkého brucha a ako ich odstrániť

1. Opuchnuté brucho

Nadúvanie a zväčšenie brucha samy o sebe nesúvisia s brušným tukom. Je to však alarmujúci signál o problémoch s trávením, ktoré postupne prispievajú k jeho akumulácii. Opuchnutý žalúdok, ktorého vzhľad je spojený s poruchami trávenia, sa dá ľahko odstrániť, ak upravíte stravu a stravu. K nadúvaniu dochádza v dôsledku zvýšenej tvorby plynov a / alebo zlej motility čreva. Zosilňuje sa po jedle, najmä ak je interval medzi jedlami veľký, klesá v polohe na chrbte a počas noci zmizne.  V tomto prípade nie je potrebná zvýšená telesná výchova. Udržujte vo svojej strave vyváženú stravu vrátane potravín regulujúcich trávenie a vyhýbajte sa jedlám neobsahujúcim mlieko a lepok, pretože môžu spôsobiť tento problém a zhoršiť ho.

2. Subkutánny tuk na bruchu

Najčastejšie nás znepokojuje výskyt podkožného tuku, najmä na páse, bokoch a zadku. Je viditeľný a veľmi kazí našu postavu. Preto sa ho chceme čo najskôr zbaviť. Toto je najbezpečnejší druh brušného tuku z hľadiska možných zdravotných rizík. Na odstránenie prebytočného podkožného tuku je potrebný pravidelný tréning (chôdza, beh, šport, tanec), ako aj dobrý spánok. Pokúste sa ochorieť na infekčné choroby alebo mať chronické choroby. Inými slovami, ak ste zdraví, nemusíte sa nijako obávať o subkutánny tuk. Urobte si nejaký čas na športový tréning, aby vaše telo zostalo fit. 

3. Nižší typ hromadenia brušného tuku 

Tento typ nahromadenia brušného tuku je zvyčajne spojený so sedavým životným štýlom a malými tráviacimi problémami.  Ak v zásade nie ste úplnou osobou, ale nohavice alebo sukne sa stiesnili, príčinou je hromadenie tuku v dolnom bruchu. A hoci nemáte dôvod na špeciálne skúsenosti, je lepšie sa toho zbaviť.  Okrem konzumácie zeleniny a ovocia s vysokým obsahom vlákniny sa pokúste obmedziť používanie spracovaných a rafinovaných potravín (maslo, múka, cukor) a sladkých nápojov. Veďte aktívny životný štýl, nezabudnite na športovanie. Zahrňte rôzne korenia, ktoré zlepšujú trávenie. Pozitívne výsledky na seba nebudú čakať doslova za pár dní alebo týždňov, v závislosti od typu tela a metabolického profilu.

4. Vypuklý žalúdok

Vypuklé brucho je výsledkom sedavého životného štýlu a nevyváženej stravy. Tuk brucha sa nachádza pod pupkom vo forme závesnej zástery. Budete musieť rozhodne odmietnuť spracované potraviny a vyprážané potraviny, cukor, alkohol, sladké nápoje sycené oxidom uhličitým a sledovať veľkosť porcií. Pridajte k tomuto pravidelnému cvičeniu aj zmenu stravovania, ktorá by mala zahŕňať: Celozrnné obilniny, zdravé tuky (polynenasýtené tuky a nasýtené tuky so stredne dlhým reťazcom) nájdené v rybách, rastlinných olejoch, orechoch bielkoviny (vajcia, morské plody, biele mäso), vitálne minerály a vitamíny. Neočakávajte okamžité výsledky. Ale napriek tomu sa nevzdajte zo svojho plánu.

5. Viscerálny tuk

Toto je tzv. vnútorný neviditeľný tuk. Preto je oveľa nebezpečnejší ako vyššie uvedené typy brušného tuku. Toto je vážne zdravotné riziko. Viscerálny brušný tuk obklopuje životne dôležité orgány brušnej dutiny.  Prítomnosť viscerálneho tuku je spojená so zhoršenou absorpciou glukózy a metabolizmu tukov, zhoršením lipidového profilu, hypertenziou, inzulínovou rezistenciou, kardiovaskulárnymi chorobami a diabetom 2. typu. Nebezpečenstvo prebytočného viscerálneho tuku je jeho blízkosť k portálnej žile, cez ktorú preteká krv z čriev do pečene. Škodlivé látky vylučované viscerálnym tukom vrátane nasýtených kyselín vstupujú do portálnej žily a vstupujú do pečene. V pečeni prispievajú k tvorbe lipidov, ktoré zhoršujú metabolické poruchy a zvyšujú pravdepodobnosť zdravotných rizikových faktorov.

Podľa výsledkov klinických a základných štúdií sú starnutie, pohlavné hormóny, nadmerný príjem cukru a nedostatok fyzickej aktivity hlavným dôvodom hromadenia viscerálneho tuku v tele. Štúdie tiež zistili vzťah medzi nekontrolovaným stresom a intenzívnou akumuláciou brušného tuku, najmä u žien. Vaše oblečenie sa napne a keď sa vyšplháte po schodoch alebo pri joggingu, objavila sa dýchavičnosť?

Najpravdepodobnejšou príčinou je viscerálny tuk. Pýtate sa, čo máte robiť?  Jedzte pravidelne, odmietajte rýchle občerstvenie, držte sa vyváženej a zdravej stravy, znížte počet porcií, nezaoberajte stresu, obmedzte používanie kofeínových a alkoholických nápojov, prestaňte fajčiť. Zvýšte svoju úroveň fyzickej aktivity, ale nepreháňajte ju, mala by byť mierna. A čo je najdôležitejšie, cvičte hlboké dýchanie a meditáciu. Pokrok bude pomalý, ale zároveň stabilný. Okrem chudnutia a redukcie pása zlepšíte trávenie, zvýšite vitalitu a spánok sa normalizuje.

Tvrdohlavý boj je potrebné viesť tukovými usadeninami. Podľa našich odporúčaní sa postupne zbavíte usadenín tuku v žalúdku a obnovíte svoju postavu. Správna výživa a aktívny životný štýl sú vašimi hlavnými pomocníkmi v boji proti brušnému tuku. Nielenže kilogramy, ale aj mnoho zdravotných problémov zmizne. Veľa šťastia

ZDROJ: curejoy.com

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>