Bolesť v chrbte zmizne vďaka týmto 7 efektívnym a jednoduchým cvičeniam, pri ktorých strávite len 7 minút!

Cvičenie je veľmi jednoduché! A len tí, ktorí sa ich nepokúšali, neveria v ich efektívnosť ! Robím ich každý deň! Pridajte sa teraz!

Keď cítime bolesť v dolnej časti chrbta, prvá reakcia, ktorú robíme, je pretiahnuť telo. A je to veľmi dobré!

Toto cvičenie uľahčuje a zabraňuje bolesti.

Musíme to spraviť správne, aby sme sa vyhli problémom, že?

Tu je sedem cvičení, ktoré je potrebné cvičiť len za 7 minút, ako sa zbaviť nepríjemných pocitov a boletí v chrbte!

Prvé cvičenie

Ležať na chrbte, ohýbať kolená a nechať nohy na podlahe.

Jedna noha by mala byť zdvihnutá a mierne vystretá a potom by ste ju mali objímať rukami.

Držte ju pol minúty, potom urobte to isté s druhou nohou. Opakujte päťkrát na každej nohe. Robte všetky cvičenia pomaly, bez náhlych pohybov.

Druhý cvik

Ležať na chrbte, ohnúť ľavé koleno. Pomaly ho spustite na pravú stranu a pravou rukou sa snažte koleno čo najnižšie stlačiť na podlahu.

Ľavá ruka a rameno by sa nemali odstrániť z podlahy. Držte túto pozíciu tridsať sekúnd. Relaxujte a opakujte s druhou nohou. Opakujte 2-3 krát na každej strane.

Tretí cvik

Ležať na chrbte, ohnúť nohy, zdvihnúť jedno koleno a pritiahnuť ho k hrudi čo najbližšie.

 

Držte pol minútu, potom to urobte s druhou nohou. Vykonajte 5-krát s každou nohou.

Štvrtý cvik

Ležať na chrbte, ohnúť si kolená, zdvihnúť jednu nohu a položiť pätu na koleno druhej nohy.

Uchopte v členku a ťahajte ho pomaly, čo najbližšie k hrudníku.

Držte ho pol minúty. Potom zopakujte pohyb s druhou nohou.

Budete cítiť úsek v zadku, najmä na strane kríženej nohy. Vykonajte trikrát s každou nohou.

Piaty cvik

Položte ruky na jedno koleno a druhú nohu odtiahnite.

Udržujte chrbát rovno a držte ju pol minútu.

Potom zopakujte pohyb s druhou nohou.

Toto cvičenie pretiahne svaly stehna a nohy.

Šiesty cvik

Ležte na svojom boku, vezmite hornú nohu , chyťte sa členku a pritiahnite.

Vytiahnite pol minúty a zopakujte na druhej strane.

Toto rozťahovanie je dobré pre svaly stehien.

Siedmy cvik

Postavte sa.

Nájdite podporu výšky pásu. Potom sa naklonte dopredu.

Držte túto pozíciu pol minúty.

Potom urobte krátku prestávku a zopakujte.

Tým sa roztiahne celá chrbtica.

Hoci tieto cvičenia sú jednoduché, buďte veľmi opatrní, robte všetky cvičenia pomaly, bez náhlych pohybov a snažte sa dobre roztiahnuť svaly.

zdroj:fithacker.ru

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>