„Andropauza“, jednoducho povedané „mužská menopauza“. Prezradíme vám, ako zistíte kedy nastane jej čas a aké má príznaky…

Príznaky ženskej menopauzy sú dobre známe, zdokumentované a správne liečené lekármi. Aj napriek tomu, že sa stále študuje na zlepšenie kvality žien, je nepopierateľné, že menopauza žien už má niekoľko liečebných postupov na zlepšenie života žien vo všeobecnosti.

Avšak, nielen ženy, ktoré trpia hormonálnymi zmenami od určitého veku. Muži majú problémy s udržiavaním jemnej hormonálnej rovnováhy od začiatku až po stredný vek.

Tento jav sa nazýva andropauza alebo „mužská menopauza“. Príznaky mužskej menopauzy sú podobné, hoci sú menej známe a dostupné sú len niektoré dostupné liečebné postupy.

Je známe, že muži začínajú pociťovať prvé príznaky mužskej menopauzy od veku 40 rokov, keď telo začne mať nedostatok testosterónu.

Keď ženy vstúpia do menopauzy, môžu zistiť symptómy vo veku od 45 do 55 rokov. Avšak len menšina mužov je schopná vnímať príznaky mužskej menopauzy.

Preto je veľmi dôležité, aby boli ľudia schopní porozumieť znakom vlastného tela a vedieť, ako sa vyrovnať s jednou z najjemnejších fáz svojho života.

Muži nad 40 rokov by mali vyhľadávať lekársku pomoc, ak majú niekoľko príznakov mužskej menopauzy, ako napríklad:

1. znížená sexuálna chuť

2. veľmi suché vlasy a pokožka

3. výrazné zvýšenie potu v tele

4. príliš veľa problémov s koncentráciou

5. svalová slabosť a nespavosť

6. úzkosť a / alebo podráždenosť

7. zmeny v zložení kostí

Proces starnutia je normálny a nemusí byť smutný alebo dramatický. Len zlepšiť návyky na úspešné riešenie andropause.

Tu sú niektoré príklady toho, čo môžete urobiť:

– robiť skríningové testy ročne, aby ste predvídali všetky choroby

– udržiavať zdravú výživu, aby sa zabránilo nadváhe

– zvýšte príjem rýb bohaté sú na zdravé tuky, ako to sardinky a losos, ktoré sú skvelými zdrojmi mastných kyselín a vápnika

– zvyknite si denne konzumovať ovocie a zeleninu

– pite 2 litre vody každý deň na zlepšenie metabolizmu a hydratácie tela

– ak máte tento zvyk, rozhodnite sa prestať fajčiť a konzumovať alkohol

– zahrňte cvičenia do svojej každodennej rutiny najmenej 20 minút, aby ste zabránili intenzifikácii príznako.

– pokúste sa prijať prírodné terapie, ako je akupunktúra a homeopatia, ktoré pomôžu obnoviť hladinu testosterónu. Tieto terapie tiež uľahčujú niekoľko ďalších fyzických a emočných symptómov mužskej menopauzy

Zmeny návykov a rutiny života nie je nikdy jednoduché, ale výsledky kompenzujú možné nepríjemnosti, ktoré môžu vzniknúť. Zamerajte sa na zlepšenie svojho zdravia a uvedomíte si, že vaša kvalita života sa zlepší.

ZDROJ:natureba.net

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>