Aký je ideálny čas trénovať, aby ste schudli? Ráno, popoludní alebo večer?

„Kedy je lepšie cvičenie, aby sme schudli?“ Ráno alebo večer, možno v noci? Táto otázka sa opiera o väčšinu žien, ktoré pri hľadaní štíhlej a atraktívnej osobnosti prichádzajú do tried vo fitness centre. Rovnaká otázka, ale s cieľom získať chudé telo, zainteresovaných členov nežného pohlavia, ktoré chcú „napumpovať“ stehná, zadok a ďalších častí tela.

Dnes vám poviem aká denná doba je najlepšie riešenie a najúčinnejšie, ako sa zbaviť nadbytočných kilogramov, naberanie svalovej hmoty alebo udržiavať sa v dobrej kondícii.

Aký čas je ideálny čas na cvičenie

Táto otázka je celkom individuálna a vo veľkej miere závisí od vašich fyziologických biorytmov a návykov. Lyudi- „škovránky“, napríklad, radšej vstať a ísť skoro spať, a lyudi- „sova“, naopak stagnujú v dopoludňajších hodinách, ale cítia výbuch energie vo večerných hodinách. Ako dosiahnuť želaný výsledok tréningu s úplne inou „každodennou aktivitou“?

Odpoveď na túto otázku je „inteligentný“ fitness – účinný tréningový systém, ktorý je založený na modernej vede a skladá sa zo starostlivo vybraných cvičení pre každý z cieľov ( schudnúť, nastaviť hmotnosť alebo udržiavať fyzickú kondíciu , diéty a samozrejme aj na spôsobe prípravy, umožňujúce najefektívnejším spôsobom na dosiahnutie požadovaného výsledku. Takže poďme!

1. Pre zníženie hmotnosti

Ak je vaším cieľom znížiť telesnú hmotnosť, musíte najprv zvýšiť metabolizmus. To rýchlo spáli kalórie. Ak chcete urýchliť metabolizmus, musíte začať svoje telo v „pracovnom“ stave: mať raňajky po prebudení a po hodine a pol začať trénovať.

Ranné tréningy by mali mať strednú intenzitu. Ideálnou možnosťou je kardio na 40-60 minút v pulznej zóne 50-60% maximálnej srdcovej frekvencie. Môžete pridávať strečingové cvičenia a základné silové cvičenia (ako RPT) alebo funkčné tréningy strednej intenzity.

Napriek tomu je pre proces znižovania hmotnosti potrebné intenzívne intervalové tréningy, výkon a kardio. Ideálny čas pre nich je bližšie k večeru alebo (v deň voľna) – v popoludňajších hodinách. Prečo?

Pretože je nevyhnutné naladiť sa na takéto tréningy a potom je potrebné zotavenie. Ale snažte sa nevyberať čas veľmi neskoro večer, pretože centrálny nervový systém je nepravdepodobné, že sa po takomto intenzívnom tréningu bude môcť rýchlo upokojiť.

Preto cvičenie v noci nie je najlepšou voľbou. Pamätajte si, že pre účinný proces strata hmotnosti je dôležité dodržiavať spánok. Je ideálny na spánok od 23:00 do 7:00, pretože počas tohto obdobia prechádza organizmus hormonálnymi procesmi, ktoré podporujú regeneráciu.

2. Pre súbor svalovej hmoty

Ak chcete svalovú hmotu, takéto tréningy by ste samozrejme nemali cvičiť skoro ráno. Okrem toho potrebujete dobrú výživu pred a po tréningu. Preto ideálny čas v tomto prípade – na obed a skorý večer.

Najmä odporúčame denné tréningy na tréning: telo už beží na dobrú kapacitu, ale zatiaľ nie je unavené. Áno, a obed pred a po tréningu môže byť pomerne vysoká kvalita s vysokým obsahom bielkovín v strave, čo uľahčí nábor.

Užívanie bielkovín bližšie k noci nie je dobrý nápad, pretože môže spôsobiť poruchy trávenia a problémy so spánkom.

3. Udržiavať si dobrý tvar

Ak chcete zachovať dobrú podobu, musíte si vybrať svoj rytmus. A cvičenie môže byť v rôznych časoch, pretože pre úplný vývoj a dobrú formu sú potrebné rôzne druhy zaťaženia. Takže, ľahké kardio, strečing, cvičenie jogy je výborné vykonávať ráno. Silový tréning – popoludní a intenzívne intervalové a funkčné tréningy – večer.

Aj počas dňa je vynikajúce praktizovať tanec alebo ťažko koordinovať cvičenia, pretože je potrebná nová koncentrácia na štúdium nových pohybov. Návšteva bazéna je lepšia večer, alebo (cez víkendy) – popoludní. To isté platí pre intenzívne dýchacie praktiky jogy.

Je to dôsledkom skutočnosti, že počas cvičenia dýchania (a pri plávaní musíte čeliť týmto skutočnostiam) môže mať neoštudovaná osoba inhibíciu nervového systému, to znamená, že ľudia sú príliš pokojní.

Je ťažké sústrediť sa na úlohy, reakcie sú pomalé. Samozrejme, vďaka zlepšeniu kondície sa tento účinok zníži alebo úplne zmizne.

V každom prípade sa snažte počúvať svoje pocity a zohľadňovať vaše okolnosti – blaho, čas práce, rodinné záležitosti atď.

Želám všetkým úspech v tréningu!

ZDROJ:7days.ru

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>