Aký čas na cvičenie je najlepší na chudnutie? Skontrolujte, či je ten váš čas správny

Hovorí sa, že zakaždým, keď je fyzická aktivita dobrá, je dobrá. Ukazuje sa, že to nie je úplne pravda! Ak nevykonávate cvičenie podľa svojich biologických hodín, váš tréning môže byť nepríjemný a unavený. Niektorí hovoria, že to môže tiež viesť k zdravotným problémom. Skontrolujte, aké hodiny cvičenia sa zbaviť nadváhy, zlepšiť vytrvalosť.

Je dôležité pravidelne cvičiť

Systematické cvičenia zlepšujú celkové zdravie, znižujú riziko srdcového infarktu, mozgovej príhody a majú pozitívny vplyv na procesy myslenia a starnutie pokožky. Ak však chceme, aby školenie prinieslo lepšie výsledky, mali by sme trénovať v konkrétnom čase.

Ráno a ráno na chudnutie

Ľudia, ktorý chcúschudnúť, by mali zvoliť ráno alebo dopoludnia, ako najlepší čas na cvičenie. Metabolizmus je v súčasnosti silne stimulovaný a cvičenie ho ďalej posilní. Proces metabolizmu sa zrýchľuje nielen počas tréningu, ale aj dlho po ňom, vďaka čomu spaľujeme viac kalórií.

Je dôležité, aby sa ranný tréning uskutočňoval na lačný žalúdok. V „International Journal of Sports Medicine“ publikoval štúdiu , ktorá ukázala, že počas cvičenia na lačný žalúdok, spálil je väčšie množstvo telesného tuku.

Ranné cvičenia by nemali byť príliš intenzívne a dlhé. Ak sa rozhodnete tréningu na lačný žalúdok bude stačiť 30 minút, vykonáva pri miernym tempom. Potom jesť jedlo bohaté na bielkoviny. Tréning po ľahkých raňajkách však môže byť dlhší a intenzívnejší.

Skoro popoludní na svalovú hmotu

Štúdie preukázali, že naše svaly sú najsilnejšie pri teplote asi 14. Naše telo je už zohriaty v raných dobách popoludňajších hodinách, čím je kvalita cvičenie je lepšia a prinášajú najväčší vplyv. Týmto spôsobom znižujeme riziko zranenia počas tréningu a bolesti po ňom.

Neskoro popoludní kvôli sile

Medzi 16 – 19 znovu začíname náš metabolizmus, štúdie ukazujú, že je to vrchol vytrvalosti nášho tela. Sila našich svalov je v tomto okamihu opäť aktivovaná, zohriaty, teplota tela je najvyššia a srdce pumpuje viac krvi. Dôležité, aby ľudia robia cvičenie pre silu je, že tentoraz sa tiež znižuje riziko zranenia. Cvičenie navyše pomáha zbaviť sa negatívnych emócií, uvoľniť stres a upokojiť.

Nerobte si však starosti, ak nemáte čas trénovať pred poludním a chcete stratiť pár kilogramov. Najdôležitejšia vec je tu dôslednosť, ak systematicky trénujeme večer, dosiahneme stanovený cieľ!

ZDROJ:fithacker.ru

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>