Ako odstrániť tuk z podpazuší? Jednoducho, pomocou tohto komplexu cvičení mu dáte zbohom za 3 týždne

Vypaľovaním extra kíl si pomôže špeciálnym cvičením.

Na ich vykonanie budete potrebovať: malú gumenú guľu a silný uterák. Pomocou tohto komplexu cvičení napravíte problémovú zónu podpazuší za 3 týždne!

Ako odstrániť tuk z podpaží

Stláčanie lopty

Musí byť stlačený v troch polohách. Po prvé, vezmite si loptu a položte ruky hore, snažte sa ju vytlačiť svojimi rukami čo najťažšie. V tomto prípade by chrbát mal byť rovný a ramená znížené. V tejto pozícii musíte stáť 30 sekúnd. Dajte si ruky rovnobežne s podlahou a po stlačení ruky loptu držte v tejto polohe 30 sekúnd. Potom položte ruky nadol a zopakujte cvičenie.

Napínanie uteráka

Vezmite si uterák a vytiahnite ruky rovnobežne s podlahou. Pokúste sa čo najviac natiahnuť. Držte túto pozíciu po dobu 30 sekúnd, potom urobte krátku prestávku a zopakujte cvičenie 4 krát.

Vyťahujte uterák nad hlavu

Vezmite si uterák dvoma protiľahlými okrajmi a vytiahnite ruky nahor. Držte chrbát rovný a ramená nízko. Pokúste sa natiahnuť uterák čo najviac. Vydržte v tejto pozícii po dobu 30 sekúnd, potom urobte krátku prestávku a opakujte cvičenie ešte 4 krát.

Lata

Ak chcete začať cvičenie, musíte ležať na ohnutých lakťoch. Držte si chrbát rovno a čo najviac zdvihnite panvu. V tejto pozícii musíte vydržať 60 sekúnd a potom urobiť krátku prestávku. Zopakujte toto cvičenie 4 krát.

Na dosiahnutie efektívneho výsledku je najlepšie vykonať takéto cvičenia každý druhý deň.

Zdieľajte tento užitočný článok so svojimi priateľmi, nechajte ich tiež naučiť sa, ako pripraviť svoje telo na leto!

ZDROJ:webvinegret.ru

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>