Ako jednoducho a rýchlo stratiť nadváhu po pôrode, bez veľkej námahy

Nie je žiadnym tajomstvom, že budúce matky priberajú váhu počas tehotenstva. Je to prirodzený proces. A podľa štatistiky je toto zvýšenie hmotnosti od 8 do 10 kilogramov. Niekto môže z dôvodu svojich fyziologických charakteristík zadať menej a niekto nemusí dodržať obmedzenie hmotnosti.

Správna fyzická aktivita

Ak ste – nie je spevák, nie herečka, televízna moderátorka nie – nemáte taký nabitý program. Z tohto dôvodu si uvedomiť, že vaše zdravie a zdravie dieťaťa – v prvom rade, a v prudkom chudnutie viac škody ako úžitku . Keď sa vaše telo práve prebudí po narodení, bežné tréningové tréningy v telocvični nepracujú pre vás. Môžu poškodiť vaše zdravie. Preto musíte byť spokojní s prípustným správnym fyzickým zaťažením. Medzi nimi samozrejme každodenné prechádzky na čerstvom vzduchu, najmenej 1 hodinu – to je užitočné pre vás a vaše dieťa. Každý krok takejto cesty vás približuje ku kráse. Ak nemáte žiadnu zdravotnú kontraindikáciu (poraďte sa s lekárom o tom), potom 3-4 mesiace po narodení môžete vykonať jednoduché cvičenia, zapísať sa do tanca, jogy alebo aerobiku a urobiť šetriť fitness doma.

Mimochodom, 20 minút chôdze s kočíkom spaľuje asi 150 kilokalórií.

Napriek tomu, že teraz musíte upraviť každodennú rutinu do režimu vášho drobného dňa, musíte mať na pamäti, že máte nárok na 8 hodín denného odpočinku na pohodlnom a pohodlnom posteli na odpočinok. Inak chronický nedostatok spánku spôsobí nervové vyčerpanie, stres a je blízko k ruke a narušuje metabolické procesy v tele. S narušeným metabolizmom, snívať o strate hmotnosti, bohužiaľ, neprejde. Takže nenechajte si ujsť príležitosť na oddych počas dňa, ak viete, že v noci to nebudete môcť urobiť.

Správna strava

Ak dojčíte svoje dieťa, vaša strava môže byť považovaná za užitočnú. Zostáva len vyvážiť ju a dbať na to, aby ste neprejedali, pretože nadbytočné kalórie sa nevyhnutne usadzujú v extra kilo v oblasti vašich bokov a pásu. Z tohto dôvodu sa musíte stať pravidlom, jesť aspoň 4 krát denne, ale v malých porciách. Nezabudnite si pochutnať na raňajkách, zatiaľ čo večera môže byť celkom jednoduchá – ovocie alebo kefír. Nezabúdajte však, že ak je večera neskôr ako 3 hodiny pred spaním, je lepšie ju dať svojmu nepriateľovi.

Obmedzenie seba na jedenie je múdre. Takže musíte vypočítať, aké potraviny a koľko budete denne jesť, ak by vaša denná dávka nemala byť nižšia ako 1500 a 2000 kalórií. V tomto prípade by mal byť tuk v strave vašej stravy ¼ z celkového denného kalorického obsahu.

Dúfame, že táto publikácia vám pomôže zachovať vaše zdravie a zdravie dieťaťa a nájsť harmóniu s vašim telom, ktorého hmotnosť sa konečne vráti na svoje vlastné miesta …

ZDROJ:bezvreda.com

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>