Ak začínate svoj deň s touto potravinou, okamžite s tým skoncujte, veľmi si ubližujete

Dnes môžete nájsť veľa informácií o tom, čo by malo byť raňajkami, pretože s nimi začínate deň. Z toho, čo budete jesť ráno a bude závisieť na tom, ako rýchlo a čo chcete použiť na obed, ako aj na tom, ako vaše telo bude pracovať počas dňa. Dôležitosť správneych raňajok je oveľa vážnejšia, než si mnohí vedia predstaviť. Nie je to nič za to, že okolo tejto témy vzniklo veľa diskusií.

Správne raňajky sú tiež dôležité, pretože jedlo sa dostáva do takmer prázdneho organizmu, ktorý sa nedávno prebudil a úplne nevytvoril plnohodnotnú prácu. Bohužiaľ, väčšina ľudí ráno sa ponáhľa k svojej práci a zanedbáva raňajky, a niektorí dokonca dokážu mať šálku kávy. Existuje tiež taký problém, ako je nevedomosť o tom, čo môžete jesť na prázdny žalúdok, a čomu je lepšie sa vyhnúť. Nižšie budeme analyzovať presne tie výrobky, ktoré používajú na raňajky, ale z iného dôvodu je lepšie to nerobiť.

1. Káva

Ako sme už povedali, mnoho ľudí má tendenciu piť šálku tohto povzbudzujúceho nápoja namiesto raňajok. A takých nás je skutočne dosť. A bez ohľadu na typ kávy, ktorú si vyberiete, bude obsahovať kofeín. Ukazuje sa, že v dopoludňajších hodinách budete vytvárať problémy v tráviacom trakte, pretože táto zložka kávy stimuluje tvorbu kyseliny chlorovodíkovej v žalúdku. Pravidelne, dostanete nielen závislosť na kofeíne, ale aj problémy s vlastnou generácie kyseliny, teda žalúdočné šťavy, ktoré sa podieľa na spracovanie potravín.

Ale to nie sú všetky možné následky pitia kávy na prázdny žalúdok. Výsledkom takýchto akcií môže byť aj poškodenie sliznice steny žalúdka, ako aj problémy so zápalom, pálení žalúdka a dokonca s vysokou pravdepodobnosťou vredov. Po prebudení je lepšie piť pohár vody ako šálku kávy.

2. Citrusové plody

Ovocie, ktoré patria do kategórie citrusových plodov, je bezpochyby nevyhnutné v strave každej osoby. Sú nízkokalorické a majú veľa užitočných vlastností a tiež bohaté na vitamíny. Ale na raňajky nie je vhodné. Faktom je, že takéto citrusové plody obsahujú kyselinu citrónovú, čo nepriaznivo ovplyvňuje prázdny a zraniteľný žalúdok. Po prvé, hladina kyseliny sa v žalúdku prudko zvyšuje. Prinajmenšom môžete mať alergickú reakciu a gastritídu. Obzvlášť nebezpečné pomaranče, mandarínky, grapefruity atď., Sú pre ľudí, ktorí už majú problémy s gastrointestinálnym traktom. Je lepšie piť pohár čerstvej šťavy alebo jesť svoje obľúbené ovocie po hlavnom jedle.

3. Banány

Takéto ovocie, ako banán, má naozaj mnoho užitočných vlastností, ako väčšina ovocia. A pre mnohých, môže byť prekvapením, že sa tiež nemôže jesť na prázdny žalúdok. Ak ste v predchádzajúcom prípade, plody obsahujú veľké množstvo kyseliny citrónovej, banány, sú bohaté na horčík, ktorý pôvodne môže ovplyvniť hlad, novo prebudiť telo. V krvi sa hladina horčíka prudko zvyšuje a takáto nerovnováha nemusí mať veľmi dobrý vplyv na prácu srdca.

Okrem horčíka sú banány bohaté na draslík. Prudké zvýšenie hladiny draslíka v krvi môže byť nebezpečné pre ľudí, ktorí majú problémy s obličkami. A to všetko preto, že nadbytok draslíka bude okamžite zameraný na vylučovanie cez močovú trubicu a kvôli tomu môžu vzniknúť ťažkosti.

Ale nemusíte sa rozčúliť, ak chcete jesť banány ráno, pretože sa nemôžu spotrebovať ako samostatný výrobok. Stačí pridať toto ovocie do kaše a situácia sa zmení k lepšiemu.

Ak počas dňa pocítite hlad, banány sa tiež neodporúčajú jesť, samotné.

4. Výrobky obsahujúce cukor

Ráno to je čas, kedy väčšina ľudí môže jesť niečo sladké a nie veľmi užitočné pre postavu. Niektorí ľudia jednoducho nemôžu tlačiť nič iné do seba, s výnimkou čokolády a sladkých roliek. A taká láska so sladkosťami je pre tvoje telo ničivá. A ak raňajky chcete získať energiu a silu pre ďalšiu prácu v priebehu dňa, potom z výrobkov obsahujúcich cukor to nemožno očakávať. Účinok sladkostí na telo má ďalšie vedľajšie účinky, napríklad budete rýchlo chcieť znova jesť. A to všetko, pretože v takýchto výrobkoch nie je pre telo nič výživné a užitočné. Napríklad, najmä pečeň a pankreas budú trpieť, pretože budú musieť tvrdo pracovať, Na trávenie špiny, ktorú ste použili. A to je dosť ťažké robiť, keď sa telo práve prebúdza a ešte nezačalo plnohodnotnú prácu.

5. Pečivo s obsahom kvasiniek

Všeobecne platí, že pečivo z kvasníc je škodlivé jedlo nielen na raňajky, ale vo všeobecnosti v dennej strave osoby. Keď si ráno dáte chutný croissant, vystavujete svoje telo procesu opuchu a narušenia črevnej mikroflóry. Ak máte trochu nahliadnuť do kalorického obsahu potravín, môžete povedať, že kalórie pozostávajú z bielkovín, tukov a sacharidov, takže sacharidy môžu byť zložité alebo jednoduché. Jednoduché sacharidy sa rýchlo vstrebávajú, neprinášajú energiu ako komplexné sacharidy a sú škodlivé pre zdravie. Tak pečivo s bielej múky pozostáva z tých jednoduchých uhľohydrátov.

Ak ráno ráno milujete múku a sendviče, dnes biely chlieb má skvelú alternatívu. Vyberte nekvasený chlieb, vyrobený na báze celozrnnej múky.

6. Fermentované mliečne výrobky

Vedci v oblasti výživy už dlho dokázali, že výrobky z kyslého mlieka vyrábané na báze kravského mlieka sú nebezpečné pre ľudské zdravie. Výnimkou sú domáce jogurty a kozie syry. Napriek tomu sa ani tieto produkty neodporúčajú na raňajky ani v malých množstvách spárovaných s inými výrobkami. Všetky výhody uvedených mliečnych výrobkov sú v probiotikách, ktoré sú v nich obsiahnuté. Ale aby ste získali túto výhodu, potrebujete mlieko na konci hlavného jedla, pretože neriskujete, že žalúdočná šťava okamžite neutralizuje účinky takýchto prospešných látok.

7. Čerstvé paradajky

Tento druh zeleniny, ako napríklad paradajky, obsahuje veľa vitamínov a mikroživín, takže by mali byť v strave. Ale, rovnako ako v prípade kofeínu, rajčiaky, ktoré sa používajú na prázdny žalúdok, stimulujú produkciu žalúdočnej šťavy. Iba v takom prípade bude takýto vývoj stimulovať tanin obsiahnutý v paradajkách. Zvýšenie kyslosti, ako je známe, nepriaznivo ovplyvňuje činnosť tráviaceho traktu. Paradajky budú vynikajúcou voľbou ako doplnková zložka na obed alebo večeru.

Ukázalo sa, že aj tie najbezpečnejšie výrobky na prvý pohľad môžu poškodiť telo, ak sa nepoužívajú správne. Je potrebné, aby ste boli dostatočne informovaní, aby ste skutočne jedli správne a dali svojmu telu len tie výrobky, ktoré sú potrebné pre jeho zdravú prácu.

zdroj.JENSPRAV.RU

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>