Ak ste neustále hladné, tu je 5 najlepších rastlín, ktoré znížia chuť do jedla prirodzenou cestou

Zvyčajne potrebujete jedlo, aj keď ste fyzicky plní? Zvýšenie chuti do jedla je pre mnohých ľudí veľkou výzvou. Môže to byť spôsobené stresom, nedostatkom živín, nízkym príjmom vlákniny alebo únavou.

Rastúci príjem vlákniny je jedným z najjednoduchších spôsobov, ako znížiť chuť do jedla a vyhnúť sa prejedaniu. Ale to nemusí stačiť na kontrolu vašej chute. A to je dôvod, prečo môžete použiť niektoré rastliny. Niektoré rastliny vyvažujú hormóny hladu a zvyšujú sýtosť.

Na rozdiel od tabletky na zníženie telesnej hmotnosti, rastliny nemajú syntetické prísady a škodlivé vedľajšie účinky, ak chcete znížiť chuť do jedla.

Tu je 5 najlepších rastlín na zníženie chuti do jedla

1. Mätový čaj

Mätový čaj je široko konzumovaný v Južnej Amerike. Obsahuje živiny a antioxidanty, ktoré stimulujú duševné funkcie, zlepšujú trávenie, stimulujú energiu a kontrolujú chuť do jedla.

Štúdia na zvieratách zistila, že mätový čaj zvyšuje pocit plnosti, čo znižuje príjem potravy.

Ďalšia štúdia zistila, že účastníci, ktorí užívali výťažok z mäty, jedli menej jedla než iná kontrolovaná skupina..

2. Extrakt zeleného čaju

Zelený čaj je jedným z najzdravších nápojov a existuje dôkaz, že môže potlačiť chuť do jedla.

12-týždňová štúdia zistila, že užívanie 850 miligramov extraktu zeleného čaju denne môže znížiť hladiny ghrelínu (hormónu hladov). Účastníci tiež stratili väčšiu váhu a zlepšili svoju hladinu cholesterolu.

Treba poznamenať, že vysoká spotreba zeleného čaju môže spôsobiť bolesti hlavy, zápchu a ďalšie negatívne vedľajšie účinky. Ale nemáte sa čoho obávať, ak pijete 4 až 6 šálok denne.

3. Esenciálny olej z grapefruitu

Vedeli ste, že grapefruit je spaľovač tukov? Obsahuje zlúčeniny, ktoré stimulujú metabolizmus a regulujú chuť do jedla.

4. Šafrán

Šafrán je korenie z kvetu zvaného Crocus sativus. Tradične sa používa na liečivé a kulinárske účely.

Výskum ukazuje, že extrakt zo šafranu môže znížiť žuvanie a zlepšiť náladu. Bolo tiež preukázané, že bojuje proti depresii a emočnému kŕmeniu.
Môžete konzumovať šafran pridaním korenia do jedla alebo extrakciou šafranu.

5. Kapsaicín

Kapsaicín je zlúčenina nachádzajúca sa v paprikách. Je všeobecne známy svojimi vlastnosťami proti bolesti. Ale len málo ľudí vie, že môže podporiť chudnutie a pomôcť pri kontrole cukrovky.

V jednej štúdii vedci zistili, že kombinácia kapsaicínu a zeleného čaju môže potlačiť hlad a zvýšiť pocit plnosti.

Rada na záver

Majte na pamäti, že niektoré z týchto bylín majú negatívne vedľajšie účinky, najmä pre tehotné ženy a dojčiace matky. Pred použitím sa poraďte s lekárom.

ZDROJ:awarenessremedies.com

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>