Ak ste napätí, vaše nohy sú unavené, bolesti chrbta, relaxujte. Táto metóda vám môže pomôcť

Gymnastické cvičenie, ktoré dnes predstavujeme, by malo byť súčasťou našej každodennej rutiny. Večer, keď sa dostaneme na koniec náročného dňa, ľahnite si na podlahu a roztiahnite nohy proti stene. 10-15 minút v tejto polohe môže mať priaznivý vplyv na naše telo, takže sa oplatí aplikovať každý deň.
Mnoho ľudí má problém s únavou nôh, pretože kvôli svojej práci pracujú celý deň.

Tí, ktorí nemajú čas na šport, by mali určite vyskúšať cvičenie v telocvični, ktoré sa tu prezentuje. Stačí päť minút na to, aby sme si nohy spočinuli na podlahe a cítime ten efekt.

Prečo je toto cvičenie dôležité? 

Pretože počas dňa sú naše telá vo zvislej polohe a to pre nás nie je dobré. Ak toto cvičenie robíte pravidelne, vaše telo zaujme po určitom čase správne držanie tela.

Výhodou tohto cvičenia je, že naše telá sa zotavujú, uvoľňujú, majú krátkodobé dobré účinky na chrbticu a vďaka zlepšenému krvnému obehu sa budeme cítiť ľahšie na nohách, pretože keď sme v tejto pozícii, je to tiež šport srdca. Môže tiež pomôcť zabrániť vzniku kŕčových žíl.

Ako cvičiť?

1. Hovorí sa, že keď človek stojí na svojich nohách, starne a keď je v opačnej polohe, je telo omladené.

2. Ľahnite si na zem so stehnami caa 30 cm od steny, ohnite kolená a položte hony na stenu.

3. Natiahnite nohy, oprite ich o stenu a aj zadok.

4. Vložte si vankúš pod hlavu, zavrite oči a zhlboka dýchajte. Položte pravú dlaň na brucho a ľavú dlaň na srdce.

5. Sledujte náš dych, skúste uvoľniť celé naše telo a zároveň sledujte, ako dýchame.

Toto cvičenie je veľmi dôležité pre tých, ktorí pracujú v stresujúcich zamestnaniach, sú nervózni alebo trpia nespavosťou. Pokojné dýchanie má dobrý vplyv na nervový systém a pomáha nám byť vyváženejší.

Zostaňte v tejto polohe 10 až 15 minút, potom opatrne zložte nohy zo steny, trochu sa ponaťahujte, otočte doprava a potom vstaňte.

Ako je uvedené vyššie, táto metóda môže pomôcť zabrániť vzniku kŕčových žíl a omladzuje a regeneruje pokožku, v neposlednom rade zlepšuje trávenie.

Ohnutá poloha nôh je pre naše telo najúčinnejším cvičením, preto si každý deň urobte čas.

Upozornenie: Tento článok má len informačný charakter a jedná sa o preklad zo zahraničných webov. Nenahrádza lekársku liečbu, vyšetrenie lekárom ani konzultáciu iným odborným zdravotníckym pracovníkom. Príspevky môžu obsahovať informácie, ktoré sa nezhodujú s názormi redakcie. Prehlasujeme, že autori ani prevádzkovateľ webu nepreberajú zodpovednosť za prípadné ujmy spôsobené využívaním liečebných metód v tomto článku. Hoci sú recepty, rady alebo liečebné metódy v tomto článku písané s najlepším svedomím autora textu, ich použitie je na vlastné nebezpečenstvo a malo by prebiehať výlučne po konzultácii s vašim lekárom.

ZDROJ:bidista.com

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>