Ak sa začnete zle stravovať, telo okamžite vyšle týchto 5 signálov, ktoré vás na to upozornia

Naše telo sa snaží s nami komunikovať rôznymi spôsobmi. Vyvážená strava má mimoriadny význam, pretože je jedným z najúčinnejších spôsobov, ako kŕmiť telo základnými vitamínmi a minerálmi. Vaša strava vám môže povedať veľa o celkovom zdraví. Je veľmi dôležité dávať pozor na určité známky, ktoré sa vaše telo snaží dať. Tu je 5 spôsobov, ako sa vaše telo snaží povedať, že vaša strava je zlá.

1. Riedenie vlasov

Riedenie vlasov je zvyčajne spojené s menším príjmom železa. Železo hrá dôležitú úlohu v tele, pretože produkuje červené krvinky, ktoré potom nesú kyslík v krvi. Avšak nedostatok železa môže viesť k zriedeniu vlasov. Pridávanie zelenej listovej zeleniny a strukovín do vašej stravy vám môže pomôcť zbaviť sa tohto problému.

2. Zlý dych

Zlý dych sa zvyčajne vyskytuje prostredníctvom metabolického procesu známeho ako ketóza. Keď naše telo nemá dostatok glukózy na energiu, spaľuje skladované tuky, čo vedie k tvorbe kyselín známych ako ketóny.

3. Zápcha

Nedostatok pitia vody môže viesť k zápche. Vlákna aj voda sú dôležité pre zdravý pohyb čriev. Preto je vždy vhodné pridať do stravy potraviny bohaté na celé zrná, orechy a vlákniny.

4. Trhliny v rohoch úst

Rezy a trhliny, ktoré sa obvykle vyskytujú v rohoch úst, sú spôsobené nedostatkom železa. Plesňové a bakteriálne infekcie môžu tiež viesť k tomu istému. Použite balzam na pery alebo ropný gél, aby ste to vyliečili.

5. Akné

Vaša pleť môže veľa povedať o vašom zdraví. Nesprávna strava môže viesť k vzniku pupienkov a akné. Biele škvrny na koži môžu byť spôsobené nedostatkom vápnika v tele.

Záver

Takže ak čelíte niektorému z týchto problémov, je čas trochu upraviť stravu tým, že pridáte zdravé potraviny s vysokým obsahom živín do vašej stravy.

ZDROJ:food.ndtv.com

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>