Ak sa cítite dlhú dobu vyčerpaní, okamžite zaraďte do svojich raňajok týchto 5 potravín, nabijú vás na 100%

Od raného veku sme sa všetci učil o dôležitosti raňajok. Niektorí by povedali, že je to najdôležitejšie jedlo dňa! To nie je ďaleko od pravdy, takže nie je divu, že sme od detstva stále pripomínali, že je to nevyhnutné.

Zatiaľ čo všetky jedlá a občerstvenie záleží, je dôležité, aby ste začali deň s potravinami s vysokým obsahom živín, ktoré vám poskytnú energiu na deň a zabránia prejedaniu počas obeda a večere. Jednoducho povedané, začať deň zdravým spôsobom vám pomôže pri voľbe zdravia počas zvyšku dňa.

Rastlinné potraviny sú vynikajúcou možnosťou raňajok, pretože sú nabité vitamínmi, minerálmi a vláknami. Potraviny bohaté na vitamín B sú mimoriadne úžasné, pretože poskytujú veľa energie! Rastlinné tuky a bielkoviny sa plnia a udrží vás plné po dlhšiu dobu.

5 potravín uvedených nižšie sú vynikajúce možnosti raňajok, aby ste získali energetickú podporu potrebnú na prekonanie dňa. Pozrite sa na ne!

1. Bobule

Bobule sú úžasnou voľbou, aby si naštartovali svoj deň kvôli ich nízkej hladine GI. Sú plné antioxidantov, ktoré vás udržia zdravé a šťastné. Sú skvelým doplnkom kokosového jogurtu, granola, ovocných šalátov alebo zelených smoothies. Neváhajte použiť mrazené bobule, ak máte udržať náklady pod kontrolou.

2. Banány

Banány sú pomerne lacné a dostupné takmer všade na celom svete. Sú naplnené vitamínom B6 a draslíkom, ktoré sú prospešné pre nervový systém. Okrem toho obsahujú dobré množstvo tryptofánu, čo je aminokyselina, ktorá je pre hormóny priaznivá.

3. Papaya

Rovnako ako banány, papája je chutné tropické jedlo! Ale na rozdiel od banánov je papája pomerne drahá. Je bohatý na vitamín C a je považovaný za silnú protizápalovú látku. A čo viac, je pre tráviaci systém dobré, vzhľadom na jeho papain a obsah, enzým, ktorý podporuje zdravé trávenie bielkovín. Môžete ju zmiešať s jogurtom, granolou, ovocným šalátom, alebo ju jesť tak, ako je.

4. Zelené šťavy a smoothies

Najlepšia vec týkajúca sa zelených džúsov a smoothies je dobrý spôsob, ako získať kreatívu a tešiť sa niečo nové každý deň. Zelené šťavy sa dostanú do krvi veľmi rýchlo, čo vám rýchlo dodá energiu. Na druhej strane, smoothies sú vynikajúcim zdrojom udržateľnejšej energie vďaka obsahu vlákien. Obaja sú naplnené zeleňami ako petržlen, kel, bok choy, šalát, a čokoľvek iné máte a máte pocit, ako ich používate.

5. Chia semená

Chia semená získali veľa popularity v poslednej dobe a z dobrého dôvodu. Nielenže sú kompletným zdrojom bielkovín, ale sú tiež nabité esenciálnymi mastnými kyselinami, železom, vitamínmi B a horčíkom. Ako ďalší bonus sú pomerne všestranné. Namočte ich do mandľového mlieka, vody alebo kokosového mlieka, aby sa vytvoril chia puding. Pridajte orechy a top s ovocím podľa voľby, aby ste si vytvorili raňajky.

Dodatočné zdravé raňajky zahŕňajú:

  • ovsená múka
  • grécky jogurt
  • grapefruit
  • vodný melón
  • jahody
  • ananásový melón
  • kiwi
  • pomarančový džús
  • brusnicová šťava
  • ľanové semienko
  • vajíčka

ZDROJ:besthealthyguide.com

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>