Ak chcete mať zdravší spánok – Pozrite sa, ktoré pozície je potrebné zmeniť počas spánku

Pozrite sa, ktoré pozície je potrebné zmeniť počas spánku, aby ste nezažili nejaké vedľajšie účinky. Počúvajte túto radu a budete mať zdravší spánok.

Keďže pracovníci v továrni sú vystavení riziku zranenia v dôsledku práce na rovnakej pozícii celý deň, máte riziko, keď spíte na rovnakej pozícii počas noci.

Spánok nám umožňuje odpočinúť a získať silu, aby sme mohli fungovať po celý deň. Spôsob, akým spíme, ovplyvňuje naše zdravie a ak nespíte správne, môže to byť problém až do konca života.

Napríklad spanie výlučne na pravej strane môže spôsobiť bolesť v pravom ramene, zatiaľ čo spánok na chrbte spôsobuje bolesť chrbta. „Vaše telo má rád rozmanitosť,“ hovorí Andrew Beng. “

Napríklad, ak si vezneme spánok na chrbte, môžete sa počas noci obrátiť na druhú stranu. „Spanie na chrbte je zvyčajne oveľa pohodlnejšie a menej stresujúce k chrbtici, než spať na žalúdku.

Na spanie sú tri hlavné polohy. Všeobecne platí, že ľudia spia na žalúdku, na chrbte alebo na bokoch. Každá pozícia má svoj vlastný účinok na zdravie.

– Spať na zadnej strane spôsobuje chrápanie. Ak často chrápete, mali by ste vedieť, že spanie na chrbte môže iba zhoršiť situáciu. To tiež nie je dobrá pozícia pre vyrovnanie chrbtice.

– Spať na žalúdku tiež nie je dobré. Keď cvičíte túto spánkovú pozíciu, napínate krk a chrbát, čo je veľmi zlé, ak chcete mať dobrý nočný spánok.

-Spanie na boku je najlepšie. Týmto spôsobom budete chrápať menej, však to nie je najlepšie pre vyrovnanie chrbtice. Ak chcete tento problém vyriešiť, vložte medzi nohy vankúš.

Všetci sa však môžeme zhodnúť, že platený spánok je najlepší.

ZDROJ:.goodmorningcenter.com

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>