9 jedál, ktoré zaručene pomôžu stratiť na váhe, mám to vyskúšané

 

Stravovanie a chudnutie, to je sen každej ženy. Všade sú lahôdky, príjemné vône, nebeské príchute, zvádzanie z tejto výhody. Prísnu diétu, ale na jednej strane škôd na naše blaho, na druhej strane, môže mať škodlivé účinky na zdravie.

           

Tieto potraviny sa konzumujú priamo z nahromadeného tuku v tele!

Potraviny na spaľovanie tukov

  • Vajíčko

Môžete jesť tvrdé vajcia, ale aj vajcia, ktoré si zachovajú väčšinu svojich užitočných surovín. Takéto potraviny výrazne potláčajú hlad, ale vôbec nie sú tučné.

Ak sa vám nepáči konzumovať vajcia na raňajky, môžete jesť vajcia v čase obeda, ale môžete ich tiež pridať na večerné menu. Vajcia obsahujú veľa základných vitamínov a minerálov. Okrem toho iba jedno vajcia pokryje 15% denného príjmu bielkovín.

  • Kyslá kapusta

Kyslá kapusta je možné konzumovať ako hlavné jedlo alebo dokonca o desiatej večer na občerstvenie. Je obzvlášť užitočné, že obsahuje veľa vlákniny, ktoré zabraňujú častému sprievodu pri diéte, zápche.

Kyslá kapusta obsahuje veľa vitamínu C, takže je vynikajúca proti nachladnutiu. Pomáha tiež rozmnožovať bunky a znižovať hladinu cholesterolu. Je známe, že kyslá kapusta obsahuje antokyany. Sú to silné antioxidanty, ktoré spomaľujú proces starnutia, najmä v mozgu.

  • Pečené zemiaky v šupe

V upečených zemiakoch je obsah kalórií veľmi nízky, a schopnosť mať plný žalúdok, a telo je úplne odstránené, tak nepodlieha ani v žalúdku ani v črevách. Vysoký obsah draslíka je užitočný pre svaly a pomáha predchádzať svalovým kŕčom. Škrupina zemiakov zvyšuje aj potenciál mužov.

Vynikajúcou raňajkou je zemiak vyprážaný v škrupine s plátkom slaniny, zeleniny alebo nízkotučného syra. Podobne varené zemiaky majú podobný účinok.

  • Tradičné jogurt

Len v prípade chudnutia potraviny obsah tuku nepresiahne dve percentá. Vzhľadom na obsah vápnika a bielkovín stojí za zmienku a jeho mikroflóra zlepšuje funkciu čriev. Pretože jogurt je fermentovaný, je vhodnejšie pre ľudí citlivých na laktózu ako iné mliečne výrobky.

  • Artičok

Táto zelenina neobsahuje žiadnu škodlivú a kalorickú hodnotu je súčasne nízky zdroj bielkovín a sacharidov. Pri pravidelnej spotrebe môže byť prirodzene regulovaný prívod tepla. Artičok je tiež dôležitým zdrojom vlákniny.

  • Fazuľa

Je strava s vysokým obsahom ľahko stráviteľných rastlinných bielkovín, minerálov a vitamínov. Mnohí ľudia však nevedia, aká dobrá je fazuľa. Nehovoriac o tom, že má veľa vlákniny, ktoré pomáhajú tráviť dobre, takže sa dá vyhnúť chronickej zápche.

  • Mandle

Mnoho dietológov zastáva názor, že kľúčom k úspešnému chudnutiu je v mandliach. Konzumované niekoľkokrát denne zasýtia a zabráňujú tomu, aby neprišiel vlčí hlad večer. Pri konzumácii s iným čerstvým ovocím sú mandle vynikajúce a majú vysoký obsah vlákniny.

  • Olivy

Olivy normalizujú funkciu žalúdka a chránia pred obezitou. Denná spotreba desiatich olív (alebo jedna lyžica olivového oleja) pomáha absorbovať tuky a soli a uľahčuje vylučovanie toxínov z tela.

  • Hrozienka

Sušené ovocie je jedným z najefektívnejších „zbraní“ na zníženie tuku. Vo strave môže byť vyrobený jemný džem z hrozienok. Tu je recept: 10 hrozienok nameľte, pridajte 10  nasekaných sušených marhúľ, tiež 4 sušené slivky a med. Jedzte dvakrát denne s polievkovou lyžicou!

Vyššie uvedené potraviny majú veľmi nízky energetický obsah, ale môžu ich telo rýchlo tráviť. Okrem toho sú bohaté na vitamíny a minerály, v dôsledku ich konzumácie neuchovávajú tuk v tele, a tak účinne podporujú diéty. Môžete ich jesť častejšie a nebudete hladní, takže nebudete obézni!

Premýšľajte o tom, čo a koľko budete jesť, snažte sa klásť veľký dôraz na zdravý životný štýl. Zdieľajte tento článok so svojimi priateľmi a známymi!

ZDROJ:bidista.com

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>