8 zdanlivo neškodných návykov, ktoré ničia naše obličky

Unhealthy kidney

Pokúste sa ich čo najskôr zbaviť!

Obličky hrajú veľmi dôležitú úlohu v zdraví nášho tela. V skutočnosti naše štvorhra funguje ako filter, ktorý odstraňuje toxíny a prebytočné tekutiny z nášho tela.

Preto je veľmi dôležité, aby sme sa starali o naše obličky a snažili sa ich chrániť.

Prvým krokom je zbaviť sa návykov, ktoré veľmi poškodzujú vaše obličky.

Tu sú niektoré zlé návyky, ktoré poškodzujú naše obličky:

1. Nedostatočná spotreba vody

Príliš nízky príjem vody predstavuje veľké riziko pre naše obličky. Ako sme už uviedli, naše obličky fungujú ako filter a z tela odstraňujú vedľajšie produkty našich životne dôležitých aktivít. Ak vypijete trochu vody, vaše obličky stratia prietok krvi, takže môžu hromadiť omnoho viac toxínov.

2. Oddialenie odchodu na toaletu

Ak chcete, aby vaše obličky dlho fungovali dobre, neodkladajte toaletu. Plne naplnený močový mechúr, zadržiavajúci moč môže byť zdrojom mnohých problémov, aj keď ste zaneprázdnení, venujte čas tomu. Neskôr môžeme spôsobiť vážne problémy s našimi zlými návykmi.

3. Nadmerný príjem sodíka

Máte radi aj slané jedlá? Pokúste sa priniesť do tela menej soli, pretože predstavuje významné riziko pre zdravie vašich obličiek. Okrem toho je pre obličky ťažké vylučovať vylučovanie.

4. Nadmerný príjem kávy a kofeínu

S časom na pitie kávy nie je nič zlé. Nadmerná konzumácia kávy a príjem kofeínu (napríklad nealkoholické nápoje, ako je cola) však môžu poškodiť vaše obličky zvýšením krvného tlaku.

5. Nadmerné a pravidelné používanie liekov proti bolesti

V skutočnosti lieky proti bolesti nie sú vôbec nebezpečné, ale aj najmenšiu bolesť je možné dosiahnuť užitím tabletky a dokonca aj tento neškodný liek môže spôsobiť nepríjemné vedľajšie účinky. Odborníci varujú, že nadmerné užívanie liekov proti bolesti spôsobuje, že krv je riedšia, čo môže spôsobiť choroby niektorých vnútorných orgánov.

6. Nadmerný príjem bielkovín

Ako sa hovorí, poďme jesť všetko s mierou. To platí aj pre príjem bielkovín! Aj keď sú proteíny zdravé a potrebné pre zdravé telo, nadmerný príjem bielkovín je obrovskou záťažou metabolického systému nášho tela.

7. Bez ohľadu na odpočinok na lôžku

Budeme pokračovať v práci s chrípkou, prechladnutím, aj keď nám lekár povedal, aby sme zostali doma av posteli? V záujme ochrany obličiek je v tomto prípade lepšie sa poradiť so svojím lekárom a skutočne tráviť čas v posteli, pokiaľ možno relaxáciou. V opačnom prípade proces hojenia zaťaží naše telo nadmerne.

8. Nadmerná konzumácia alkoholu

Možno najviditeľnejší zo všetkých! Mierne konzumované alkoholické nápoje budú mať skôr alebo neskôr veľmi vážne následky, ale prijateľnú konzumáciu alkoholu.

Radšej by sme ukázali zdržanlivosť, až bude neskoro!

Podeľte sa o tieto tipy so svojimi priateľmi a známymi, aby venovali väčšiu pozornosť aj svojmu zdraviu!

Upozornenie: Tento článok má len informačný charakter a jedná sa o preklad zo zahraničných webov. Nenahrádza lekársku liečbu, vyšetrenie lekárom ani konzultáciu iným odborným zdravotníckym pracovníkom. Príspevky môžu obsahovať informácie, ktoré sa nezhodujú s názormi redakcie. Prehlasujeme, že autori ani prevádzkovateľ webu nepreberajú zodpovednosť za prípadné ujmy spôsobené využívaním liečebných metód v tomto článku. Hoci sú recepty, rady alebo liečebné metódy v tomto článku písané s najlepším svedomím autora textu, ich použitie je na vlastné nebezpečenstvo a malo by prebiehať výlučne po konzultácii s vašim lekárom.

ZDROJ:bidista.com

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>