8 tipov na rýchle spaľovanie tukov, účinky budú prekvapujúce

Nižšie nájdete niekoľko tipov na rýchle spaľovanie tukov. Stačí, aby sme do každodenného života zaviedli niekoľko návykov, aby boli účinky prekvapujúce.

V týchto dňoch veľká skupina ľudí zápasí s nadváhou a obezitou. Zásobovanie energiou obsiahnutou v potravinách, bohužiaľ, presahuje potrebu tela, čo vedie k ukladaniu prebytku vo forme tukového tkaniva. Ako je dobre známe, obezita je jedným z hlavných faktorov kardiovaskulárnych ochorení a viac. Našťastie čoraz viac ľudí si uvedomuje dôsledky nadváhy a obezity a snaží sa pôsobiť proti ich negatívnym účinkom.

8 tipov na rýchle spaľovanie tukov

  1. Pite vodu! Minimálne 2 litre denne. Bolo by najlepšie, keby to bola studená voda, vďaka ktorej by telo muselo použiť viac energie na ohrev kvapaliny.
  2. Jedzte raňajky! Nie je nič horšie ako preskakovanie jedla a hladovanie. Telo si bude myslieť, že ťažké časy prichádzajú a začne zbytočne odkladať tuk 🙂
  1. Pridajte korenie, aby ste zvýšili váš metabolizmus, napríklad chilli alebo zázvor.
  2. Jedzte jedlo v pravidelných intervaloch. Najlepšie by bolo, keby prestávky medzi jedlami nepresiahli 4 hodiny.
  3. Jedzte viac vlákniny.
  4. Dostať spať! Ľudia, ktorí krátko spia, teoreticky tiež jedia viac 😉
  5. Vyhnite sa jednoduchým cukrom. Skúste si vybrať produkty s nízkym glykemickým indexom.
  6. Jedzte menej a častejšie. V ideálnom prípade 5-6 jedál denne. Vyhnite sa snacking. Je lepšie konzumovať 5 jedál denne pre 200-500 kalórií ako 3 jedlá pre 600-700 kalórií.
  7. Skúste cvičiť minimálne 20 minút denne po dobu 3-4 dní v týždni.

ZDROJ:katalogsmakow.pl

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>