6 neobvyklých príznakov, že trpíte nedostatkom vitamínom D

Vitamín D alebo „solárny vitamín“ sú pre naše zdravie nevyhnutné a jeho nedostatok v tele môže spôsobiť vážne problémy a zdravotné problémy.

Nedostatok vitamínu D môže spôsobiť:

  • zmeny nálady
  • zlé trávenie
  • syndróm dráždivého čreva
  • mozgu hmlu a zábudlivosť
  • infekcie a choroby
  • bolesti kostí a svalové bolesti
  • chronickej únavy a fibromyalgia
  • anémia
  • diabetes
  • akné
  • priberanie na váhe
  • závraty
  • tehotenské komplikácie
  • úzkosť

Preto sú to príznaky, ktoré naznačujú, že musíte optimalizovať hladiny vitamínu D v tele skôr, ako začnete s väčšími komplikáciami:

Slabá imunita

Vitamín D posilňuje imunitný systém, takže jeho nedostatok spôsobuje, že človek je náchylný na infekcie, choroby a rôzne zdravotné problémy.

 Bolesť chrbta

Vitamín D zlepšuje vstrebávanie vápnika v tele, a tak posilňuje svaly a kosti. Preto sú nízke hladiny vitamínu D spojené s chronickou bolesťou dolnej časti chrbta.

Konštantná únava

Nedostatok tohto vitamínu v tele často spôsobuje, že ste nevyčerpaný, neustále unavený a dramaticky znižuje energetickú hladinu.

 

Sacia porucha

Znížená hladina vitamínu D zasahuje do absorpcie iných živín v tele, čo vedie k rôznym zdravotným problémom.

Strata vlasov

Mnoho ľudí s nedostatkom vitamínu D tiež čelí vypadávaniu vlasov, pretože vitamín D je mimoriadne dôležitý pre zdravie vlasov.

Nadmerné potenie

Zvýšená telesná teplota a nadmerné potenie, ako prostriedku pre odstránenie toxínov je jedným z prvých príznakov nedostatku vitamínu D.

Telo produkuje vitamín D ako odpoveď na účinky slnečného žiarenia na pokožku. Jeho nedostatok je vážny zdravotný problém a vyžaduje včasnú liečbu, aby sa zabránilo vážnym zdravotným problémom a chorobám. Ak je to možné, choďte von a vychutnajte si slnko. Otvorte okná v kancelárii alebo obývačky, aby ste dostali slnečné svetlo.

Môžete sa tiež poradiť so svojím lekárom a začať užívať doplnky vitamínu D.

Niektoré potraviny obsahujú tento vitamín a mali by ste zvýšiť ich príjem. Medzi ne patrí žĺtky, tučné ryby ako je tuniak, makrela a losos, maslo rybí olej, syr, potraviny obohatené vitamínom D, ako je napríklad sójové mlieko, pomarančový džús, a obohatených mliečnych výrobkov a obilnín.

ZDROJ:fithacker.ru

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>