5 vecí, ktoré musíte URGENTNE prestať robiť, ak trpíte silnou bolesťou chrbta!

Bolesť chrbta je pohromou moderného života. Do určitej miery to prežívajú milióny ľudí a pre mnohých sa stáva skutočným problémom. Je ju ťažké liečiť, ale jedna vec, ktorú musíte mať na pamäti, pre istotu: ak trpíte bolesťami chrbta, mali by ste okamžite prestať robiť týchto 5 vecí!

1. Nezdvíhajte ťažké bremená

Ak zdvíhate ťažké závažie počas cvičenia, v práci alebo z akéhokoľvek iného dôvodu, skúste to na chvíľu prestať. Nezdvíhajte nič týždeň viac ako 2 kg. Nechajte svoj chrbát relaxovať a trochu vyliečiť.

2. Nevzdávaj sa športu

Zrušenie gravitácie nestojí za to, ale tu musíte robiť nejaké cvičenia. Ak nemáte silnú bolesť, urobte dlhé prechádzky a intenzívne alebo ľahký jogging.

3. Pri stole seďte v správnej polohe

Jedným z hlavných problémov, pokiaľ ide o zdravie chrbta, je situácia, v ktorej zvyčajne sedíme. Mnohí, napríklad, sa používajú neustály sklon. Ak ste zaujatí sedavou prácou, položte nohy obidvoch nôh rovno na zem a nechajte si chrbát rovno. Monitor by nemal byť nad vašim zorným poľom. Odporúča sa na neho pozrieť trochu dole.

4. Nemusíte sa hneď nechať diagnostikovať

Niekedy nemôžete stanoviť konkrétnu diagnózu bolesti chrbta. Nemali by ste byť príliš obávať dôvod, prečo vzniknú, ak sa bolesť samozrejme nestane neprípustnou. Namiesto toho sa pohybujte, častejšie sa zahrejte a pokúste sa posiľniť vaše chrbtové svaly.

5. Neseďte a čakajte, kým sa bolesť nezmizne

Ak sa obávate o chronickú bolesť chrbta a zdá sa, že nič nepomôže, poraďte sa s lekárom. Môže vám pomôcť vyrovnať sa s bolesťou alebo dokonca ponúknuť neobvyklé spôsoby, ako sa jej natrvalo zbaviť.

ZDROJ:fithacker.ru

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>