5 potravín, na ktoré majú chuť vaše prsia. Zlepšia im zdravie a znižujú riziko rakoviny

Všetky prsia, veľké alebo malé, sú jedinečné. Ale pokiaľ ide o zdravie, naše dievčatá fungujú rovnako. Ak máte problémy s fibrocystickými prsníkmi, bolesťami z PMS alebo menopauzou alebo chcete znížiť riziko rakoviny prsníka, zvážte tieto potraviny a nápoje, ktoré zlepšujú zdravie prsníkov. Čítajte ďalej, zjedzte a dajte prsiam to najlepšie.

Čučoriedky

Červené čučoriedky a čučoriedkové výťažky znižujú rast nádorov prsníka. Jedzte jednu malú hrsť čučoriedok denne na výhody proti rakovine. Možno použiť v smoothies, pridať do jogurtu, na ovsené vločky, alebo používané v pečive.

Pšeničné klíčkY

Ukázalo sa, že extrakt z pšeničných klíčkov znižuje množstvo príznakov PMS, pričom citlivosť prsníkov je na vrchole zoznamu. Jedna štúdia sledovala 100 žien s diagnózou PMS počas dvoch po sebe idúcich cyklov; jedna skupina dostala 400 mg extraktu z pšeničných klíčkov a druhá skupina dostávala placebo. Pšeničné klíčky znížili fyzické symptómy o 63,6%, psychologické symptómy o 66,3% a celkové PMS príznaky o 65%. Ženy, ktoré užívali extrakt z pšeničných klíčkov, tiež zaznamenali zníženie únavy, podráždenosti, búšenie srdca, bolesti hlavy, problémy so spánkom, zvýšenú chuť do jedla a túžbu po potravinách. Ak chcete využiť výhody, posypeme pšeničné klíčky alebo ju premiešajte do hladkej šťavy.

Tekvica

Beta-karotén, pigment, ktorý dáva väčšine zeleniny ich jasné oranžové alebo červené odtiene, je rozhodujúci pre zníženie rizika hrudiek, ktoré sa vyskytujú ako vedľajší účinok fibrocystických prsníkov. Štúdie ukazujú, že konzumácia potravín ako tekvice, ktoré sú bohaté na betakarotén, má výrazne pozitívne účinky na zdravie prsníkov. A zatiaľ čo technicky ako squash, ktoré sú bohaté na betakarotén, má výrazne pozitívne účinky na zdravie prsníkov, aj  sladké zemiaky ponúkajú podobné výhody. Pečené mrkva v olivovom oleji s kmínom a čiernym korením na je tiež dobrá na liečbu.

Sója

Výskum ukazuje, že ženy, ktoré pravidelne dostávajú množstvo daidzeínu a genisteínu, dve zlúčeniny nachádzajúce sa v sójových bôboch a tofu majú nižší výskyt fibrocystických prsníkov. Štúdie tiež naznačujú, že sója môže pomôcť zmierniť vedľajšie účinky menopauzy, vrátane osteoporózy a srdcových ochorení. A jedna štúdia s 9 544 preživšími z rakoviny prsníka zistila, že konzumácia sóje pomáha zabrániť opätovnému výskytu nádorov.

Šalviový čaj

Nadmerné potenie nie je život ohrozujúce, ale môže to byť nepríjemné – hlavne ak sa vyrovnáte s potením v trapných miestach, ako sú vaše prsia. Šalviový čaj, ktorý má vysoký obsah antioxidantov, sa často odporúča ako prirodzený prostriedok pre tých, ktorí sa potia viac ako normálne.

Poznámka:

Tehotné ženy by nemali piť šalviu, pretože môžu spôsobiť kontrakcie maternice.

ZDROJ:lushzone.com

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>