5 najlepších jedál, ktoré dokážu regulovať cholesterol a vyliečiť dnu

Jedlá, ktoré obsahujú veľa cholesterolu, majú veľký obsah purínu podobný väčšine mäsa, ktoré všetci jeme. Pacienti trpiaci bolesťou dny by mali užívať potraviny spolu s nízkou purínovou látkou, ktorá dokáže zvládnuť ich množstvo cholesterolu.

Tu je niekoľko potravín, ktoré vám pomôžu mať dobre vyvážené množstvo cholesterolu, ale tiež sa vyhnúť dny keď sa objaví!

MANDLE

U pacientov, ktorí konzumovali iba 10 gramov mandlí pred raňajkami, sa výrazne zvýšili ochranné hladiny dobrého cholesterolu. Tieto orechy majú vplyv na zdravie srdca a mali by byť súčasťou nášho jedálnička. Okrem samotných mandlí môžete použiť mandľové maslo a mandľovú múku.

OVOS

Ovos je plný vlákniny. Nemajú telesný tuk a zlepšujú náš metabolický proces. Najlepším typom je ovos. Je to neuveriteľná voľba na raňajky každý deň. Zmiešajte ich s mliekom, beztukovým jogurtom alebo čerstvým ovocím, aby ste boli ešte zdravší!

AVOKÁDO

Avokádo pozostáva zo spústy dobrého cholesterolu spolu s výživnými vitamínmi. Môžete to konzumovať ako liečbu! Je to chutné, relaxačné a naozaj zdravé! Kombinujte to s inými čerstvými plodmi, ako sú jablká, maliny alebo dokonca banán a získajte bohatší dezert!

ZELENÝ ČAJ

Čaj, je ideálne riešenie pre jedincov, ktorí majú dnu. Čaj vám môže pomôcť odobrať prebytok telesného tuku z celého tela. Budete pokojnejší aj relaxovaní. Napriek tomu by mohlo byť najlepšie piť tmavý čaj, pretože znižuje krvné tuky v rámci možných 10% len po dobu troch týždňov!

EXTRA PANENSKÝ OLIVOVÝ OLEJ

Potrebujete použiť extra panenský olivový olej na čokoľvek, dokonca aj varenie. To sa netýka zlého telesného tuku alebo cholesterolu, ale tiež môže urobiť jedlo oveľa lepšie v chuti. Je úžasné pre srdce. Zmiešajte to spolu so šalátmi, jedlami alebo všetko, čo sa vám páči!

ZDROJ:healthguidegenius.com

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>