5 najlepších domácich prostriedkov, ktoré môžete použiť na liečbu gangliových cýst

Hrudky, ktoré sa niekedy rozvinú pozdĺž kĺbov alebo šliach našej ruky alebo zápästia, sa nazývajú gangliové cysty. Tieto formácie sú bez rakoviny a môžu sa objaviť aj na nohách, ako aj na členkách. Sú oválne alebo okrúhle a vo vnútri zvyčajne obsahujú tekutinu podobnú želé.

Tu je 5 najlepších domácich prostriedkov, ktoré môžete použiť na liečbu gangliových cýst!

Aloe Vera

Táto úžasná rastlina má protizápalové vlastnosti. Je to naozaj prospešné proti gangliovým cystám. Znižuje opuch a bolesť a tým stimuluje celý proces hojenia. Naneste ho na oblasť s cystou. Nechajte 20 minút a potom opláchnite. Tento proces by sa mal zopakovať trikrát denne.

Epsom soľ

Tento typ soli je obzvlášť dobrý, pretože zmierňuje zápal a bolesť. Zmiešajte 2 šálky teplej vody s 1 lyžicou epsomskej soli. Namočte ganglionovú cystu do nej. Nechajte to tak 30 minút. Tento postup môžete zopakovať každú noc pred spaním. Prvé výsledky by sa mali zobraziť po 7 dňoch.

Zázvor

Zázvor je tiež úžasný pri liečbe gangliových cýst. Vytvorte zázvorový čaj. Konzumujte to trikrát denne. Budete okamžite cítiť úľavu. Zápal sa zníži a bolesť zmizne. Stačí nakrájať malý kúsok čerstvého zázvoru. Pridajte ju do šálky vriacej vody. Nechajte ju 10 minút luhovať.

Čajovníkový olej

Vezmite kokosový olej a zrieďte z 2 kvapkami oleja z čajovníka. Aplikujte zmes na ganglionovú cysty. Zakryte ho kusom látky a chvíľu tak nechajte. Opakujte postup dvakrát denne.

Arnika olej

Jedná sa o typ oleja, ktorý urýchľuje proces hojenia a zlepšuje krvný obeh. Vezmite trochu teplej vody a zrieďte v nej arnika olej. Vložte túto zmes na cysty. Masírujte ho chvíľu. Nechajte 20 minút. Potom ho opláchnite. Opakujte postup dvakrát denne.

Konzumujte viac potravín obsahujúcich protizápalové vlastnosti

Pri spomínaní účinných tipov, ako liečiť gangliovú cysty doma, je dôležité konzumovať viac potravín, ktoré obsahujú protizápalové vlastnosti na zníženie bolesti a opuchu v dôsledku gangliovej cysty.

  • Niektoré potraviny, ktoré obsahujú protizápalové vlastnosti, zahŕňajú losos, zázvor, avokádo, ľanové semienka, kurkumy, olivový olej, čerešne, orechy, čučoriedky, černice, sladké zemiaky a špenát.
  • Zároveň by ste mali prestať konzumovať výrobky z bielej múky, bielej ryže, cukrových jedál, sódy atď.
  • Tiež by ste nemali konzumovať potraviny s vysokým obsahom nasýtených tukov.

ZDROJ:vkool.com

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>