5 cvičení, ktoré pomôžu za krátky čas stratiť dvojitú bradu

Zatiaľ čo dvojitá brada sa často spája s prírastkom hmotnosti, pravdou je, že genetika, vek a zvyky životného štýlu tiež zohrávajú úlohu. Je však možné tvrdiť, že hmotnosť je najdôležitejším faktorom v tom, či tvoríme tzv. Takže vám dáme niekoľko tipov, ktoré vám pomôžu nakloniť šance vo vašej prospech!

Po prvé, úvod do problematiky:

Koža stráca veľkú časť svojej elasticity, alebo je schopná sa zmeniť po tom, ako bola natiahnutá alebo stlačená, keď starneme. Ženy sú viac pravdepodobné než muži, ktorí si všimnú túto strata elasticity, ktorá sa začína prejavovať vo veku od 40 do 45 rokov pre mnohých.

V tomto článku budeme hovoriť o niektorých spôsoboch, ako stratiť vzhľad dvojitej brady. Poďme to spraviť!

CVIČENIE, KTORÉ VÁM POMÔŽU STRATIŤ DVOJITÚ BRADU

Zatiaľ čo existuje len málo vedeckých dôkazov o tom, že tvárové cvičenia eliminujú dvojitú bradu, existuje množstvo osobných účtov aktivít – najmä tých, ktoré sa zameriavajú na čeľusť a krk – znižujú tukové oblasti tváre. Tieto oblasti zahŕňajú submenálny tuk, ktorý sa hromadí okolo brady.

Tu je päť takýchto cvičení:

  • SPODNÁ ČEĽUSŤ
  • Pozrite sa do stropu tým, že nakloníte hlavu späť pod uhlom 45 stupňov.
  • Otočte hlavu doprava
  • Posuňte spodnú čeľusť dopredu (akoby ste mali zlú úlohu)
  • Podržte túto pozíciu na 10 sekúnd, potom ju uvoľnite
  • Opakujte vyššie uvedené kroky s hlavou otočenou doľava
  • TLAKY NA LOPTU
  • Umiestnite 10-palcovú guľu na stôl alebo stôl
  • Pomocou oblasti medzi bradou a krkom držte loptu na mieste
  • Stlačte guľku smerom nadol
  • Opakujte postup 20 až 30 krát
  • STREČING KRKU
  • Pozrite sa do stropu tým, že nakloníte hlavu späť pod uhlom 45 stupňov.
  • Zdvihnite jazyk nahor a držte ho proti streche úst.
  • Podržte túto pozíciu 10 až 15 sekúnd a potom uvoľnite.
  • PRIAMA ČEĽUSŤ
  • Pozrite sa do stropu tým, že nakloníte hlavu späť pod uhlom 45 stupňov.
  • Posuňte svoju čeľusť dopredu, kým sa necítite trochu natiahnutú.
  • Podržte túto pozíciu 10 až 15 sekúnd.
  • Opakujte vyššie uvedené kroky ešte raz a potom uvoľnite svoju čeľusť. Otvorte si ústa, ak stále cítite napätie, ak je to potrebné, opakujte.
  • ÚSEK JAZYKA
  • Držte oči a hlava rovno dopredu, zasuňte jazyk tak, ako je to možné.
  • Pokrčte jazyk nahor, ako keby ste sa snažili olizovať špičku nosa.
  • Podržte túto pozíciu 10 až 15 sekúnd a uvoľnite.

DIETETICKÉ ZMENY

Ako už bolo spomenuté, váha človeka (v nadväznosti na genetickú líniu) je pravdepodobne najvplyvnejším faktorom pri hromadení tuku okolo tváre, krku a brady. Stačí, že do stravy pridáte len niekoľko potravín, môžete byť na ceste k zbaveniu sa tejto dvojitej brady – spolu s akýmkoľvek iným tvrdým tukom, ktorý sa nezdá byť preč!

  1. MASTNÉ RYBY

Zatiaľ čo toto môže znieť trochu (dobre) protiinštitucionálne, ryby, ako je makrela atlantická, sardinky a divoký losos, sú nabité omega-3 mastnými kyselinami. Omega-3 sú silné zápalové bojovníky; podporujú tiež zdravý metabolizmus!

  1. CHIA SEMENÁ

Semená chia sú vegetariánskou alternatívou k mastným rybám. Len jedna polievková lyžica semien chia obsahuje viac ako 60% odporúčanej dennej hodnoty (OV) pre omega-3s alebo 2,457 miligramov!

  1. BRUSNICE

Brusnice sú plné vitamínov a minerálov, ale je to nápojová kyselina ursolová, ktorá robí brusnicu silnou potravou na potlačenie tukov. Ursolová kyselina sa ukázala v mnohých štúdiách na stimuláciu rastu svalov, urýchlenie metabolickej rýchlosti a spaľovanie tuku.

ZDROJ:powerofpositivity.com

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>