4 dôvody prečo, by sme mali každý deň vykonávať tento cvik, vyrieši mnoho zdravotných problémov

Ak chcete zabudnúť na bolesť chrbta a kolien, vytiahnite zadok a získajte veľa ďalších výhod, musíte pravidelne vykonávať cvičenie „zdvíhanie panvy leží.“ Tiež sa nazýva „lávka“, „most pre zadok“ alebo „rameno“.

Vo všeobecnosti to nie je tak dôležité. Hlavná vec je účinok cvičenia na osobu. A o tom málo ľudí vie! Pripravili sme pre Vás 4 nepodmienené dôvody na vytvorenie gluteálneho mosta . Určite po tom, čo ste si prečítali informácie, pustíte sa do tréningu.

Takýto mostík je úplne bezpečný cvik, takže ho môžete bezpečne urobiť!

Dôvody na vytvorenie ramenného mostíka

Bolesti v chrbte

Oslabené slepé svaly vedú k bolestiam chrbta. Ak niektoré svaly nevykonávajú svoju prácu, iné s i to odnesú. Tu záťaž prechádza do dolnej časti chrbta. Brachiálny most prináša správne svaly a oslobodzuje pás od napätia.

Zbavte bolesti v kolenách

Pri vykonávaní gluteálneho mostíka je zaťaženie kolenného kĺbu minimálne. Ak pri drepoch máte bolesť v kolenách, potom cvičte toto cvičenie, nebude ich mať.

Zlepšite svoju pozíciu

Väčšina zamestnancov kancelárie trávi 80% svojho času sedením pri stole. Treba si ochabnuté svaly posilňovať. Aby ste ich posilnili, musíte nevyhnutne vykonať brachiálny most.

Zvyšuje sexuálnu túžbu

Glutenový most zlepšuje cirkuláciu panvových orgánov a zvyšuje libido. Aby ste cvičenie komplikovali, môžete vykonať jeho varianty: zdvíhanie s hmotnosťou, výstupy s jednou vystretou nohou. Každodenné vykonanie mosta je dobrý pre pekný a pevný zadok a zbavíte sa bolesti chrbta a kolien, trénujete svaly, najmä gluteus.

Zdieľajte toto skvelé cvičenie so svojimi priateľmi. Starajte sa o svoje zdravie!

ZDROJ:webvinegret.ru

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>