3 neuveriteľne užitočné veci, ktoré sa stanú, keď si každý deň postavíte nohy na stenu na konci náročného dňa alebo pred dôležitou udalosťou

Viparita karani, často nazývaná „pokojná pozícia“, je jednou z najjednoduchších póz, ktoré môže takmer každý urobiť doma. To je jedna z najlepších vecí, ktoré môžete urobiť pre seba na konci náročného dňa alebo pred dôležitou udalosťou.

Existuje niekoľko rôznych spôsobov, ako túto predstavu vykonávať, a to, čo si vyberiete, to všetko závisí od vašich vlastných schopností.

Nohy priamo na stenu

Ležte na chrbte čo najbližšie k stene, pričom zdvihnite nohy rovno. Neváhajte sa spoliehať na vankúš, hlavne ak ste tehotná. Podošvy nohy by mali byť smerované hore k stropu a ruky by mali byť umiestnené vedľa teba na vyváženie. V ideálnom prípade sa dotknete steny, ale možno budete potrebovať čas na to, aby ste sa tam dostali.

Nohy vo všeobecnej verzii «V»

Pre hlbší úsek, to isté ako je uvedené vyššie, ale okrem toho, čo by mala byť vzdialenosť medzi stehnami, budete musieť otvoriť svoje nohy široká v tvare V. To vám umožní cítiť hlbší úsek v oblasti triesla.


Výhody značky VARARITA KARANI

1. Zvyšuje prietok krvi a znižuje zápal
Táto pozícia zvyšuje prietok krvi a cirkuláciu. Znižuje tiež opuch, najmä opuch v nohách, členkoch a bokoch.

2. Zlepšuje pohyblivosť kĺbov a znižuje bolesť
Táto póza ťahá hamstringy, ktoré sú často znížená v dôsledku sedení pri stole celý deň, čo spôsobuje bolesti chrbta.

3. Znižuje stres a stimuluje relaxáciu
Zmierňuje bolesť a zvyšuje prietok krvi. Táto stimulácia nervového systému vedie k uvoľnenému a pokojnejšiemu stavu. V dôsledku toho tiež spôsobuje spánok a umožňuje vám lepšie spať v noci.

ZDROJ:besthealthyguide.com

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>