10 príznakov, ako rozpoznať, že je vaša štítna žľaza v ohrození, zistite to skôr, ako ochromí fungovanie celého tela

Na základe štatistických zisťovaní každoročne narastá počet ľudí s problémami štítnej žľazy. V 90% prípadov spôsobuje nedostatočná tvorba štítnej žľazy problémy, pretože nevytvára dostatok hormónov.

Pozrime sa teraz na 10 znakov, ktoré môžu naznačovať túto chorobu

1. Po 8 až 10 hodinách spánku sa počas dňa budete cítiť unavený, ospalý a neoddýchnutý.

2. Budete bezdôvodne priberať a nebudete sa môcť tých kg zbaviť.

3. Náhle zmeny nálady, často budete napätý, úzkostný a depresívny.

4. Ak ste žena, môže sa u Vás vyskytnúť nepravidelná menštruácia, strata libida a plodnosť, ak štítna žľaza nefunguje správne.

5. Ak vaše svaly, vaše kĺby sú bolestivé, kým ste vôbec necvičili, potom to môže byť tiež príčinou tejto choroby.

6. Studené nohy a ruky môžu tiež naznačovať, že vaša štítna žľaza nepracuje správne.

7. Suchá, popraskaná koža, slabé, zlomené nechty a vypadávanie vlasov môžu naznačovať príslušnú chorobu.

8. Zápcha môže byť spôsobená aj lenivou štítnou žľazou.

9. Mentálne poruchy, problémy s pamäťou môžu tiež nastať.

10. Opuchnuté krky, chrapľavý hlas môže naznačovať toto ochorenie.

Čo môžete urobiť na prevenciu ochorenia alebo na zmiernenie príznakov?

Skôr ako začnete čítať zoznam, stojí za to poukázať na to, že ak sa u Vás vyskytne ktorýkoľvek z vyššie uvedených príznakov, okamžite kontaktujte svojho lekára.

1. Konzumujte multivitamíny, najmä jód, zinok, vitamín D a B.

2. Vynechajte lepok z jedla.

3. Dajte si pozor na stres, začnite jogu, cvičte a pravidelne sa hýbte.

4. Spite aspoň 8-9 hodín za noc.

5. Konzumujete kapustu, brokolicu a červenú repu.

6. Zbavte sa fluóru, brómu a chlóru.

ZDROJ:filantropikum.com

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>