10 perfektných dôvodov prečo, by sme mali drepovať každý deň

Drepy sú základné cvičenia, ktoré sa musia vykonať. Pomôžu vám, aby sa svaly nôh, zadku a brucha stali elastickými. Drevené bunky urýchľujú metabolizmus a pomáhajú schudnúť. Existuje veľa možností pre tieto cvičenia a všetky z nich majú priaznivý vplyv na telo.

Pomáha budovať svalovú hmotu

Drepy ovplyvňujú všetky svalové skupiny, preto sa považujú za základné. Prostredníctvom týchto cvičení sa začne produkovať rastový hormón a testosterón. V dôsledku zvýšenia koncentrácie týchto hormónov v krvi postupuje svalová hmota. Testosterón v malom množstve je syntetizovaný u zdravých žien, takže drepy im umožňujú stavať krásne úľavy zadok.

Spaľujte tuk

Je to toto základné cvičenie, ktoré najlepšie pomáha spaľovať prebytočný tuk na boky, žalúdok a nohy. Telo sa stáva fit a štíhle. Čím väčší je objem svalov, tým menej tuku zostáva pod kožou.

Zlepšíte koordináciu

Počas drepov chytíme rovnováhu nohami. Ukazuje sa, že to prispieva k rozvoju koordinácie pohybov. A ona zase vyhýba držaniu tela, zlepšuje chôdzu a dáva milosť. Pri vyučovaní je dôležité zamerať sa na jeden bod a dohliadať naň.

Posilníte kĺby

Správnym cvičením posilňujeme naše kĺby a chránime sa pred rôznymi zraneniami. Počas zdvíhania tela z miesta na sedenie spolupracujú bedrové, kolenné a členkové kĺby. Celé zaťaženie je rovnomerne rozložené, inak by sa pri narovnávaní nôh mohlo dôjsť k zraneniu, pretože kolená by boli príliš zaťažené.

Môžu byť vykonané kdekoľvek

Nepochybnou výhodou drepov je, že sa dajú robiť kdekoľvek. Pre hodiny nie je potrebné navštevovať telocvičňu. Squat, keď ste doma, na prechádzke alebo dokonca v práci. Toto cvičenie sa ľahko zmestí do skutočného života. Často robíme drep bez toho, aby sme si toho všimli sami. Napríklad pri hre s dieťaťom alebo domácim miláčikom pri čistení alebo práci na záhrade.

Zvyšuje pevnosť a výdrž

Počas drepov vykonávame chvenie, aby sme zdvihli naše telo. Tieto činnosti zvyšujú pevnosť a vytrvalosť tela, ktoré môžu byť potrebné v každodennom živote.

Posilňuje chrbtové a brušné svaly

Ak snívate o krásnych svaloch brucha a chrbta, urobte si drepy. Vytvárajú ešte väčšie zaťaženie brušných svalov než obvyklé krútenie.

Stimulujte čistenie tela

Tieto cvičenia pomáhajú cirkulácii tekutín v našom tele, čo prispieva k rýchlemu odstraňovaniu škodlivých látok. Okrem toho drepy zlepšujú pohyb stolice v črevách a udržiavajú stabilnú stolicu.

Pri vykonávaní iných cvičení zabránite poraneniu

Počas drepov sa vyvíja takmer všetky svaly, čo pomáha predchádzať vážnym zraneniam pri vykonávaní iných, komplexnejších cvičení.

Pomáha rýchlejšie a skákať vyššie

Robíte drepy každý deň, udržujete nohy v dobrej kondícii. Pomôže vám to ukázať sa na dobrej strane počas priateľských súťaží, v práci, pri vonkajších hrách s deťmi. Vaše nohy vás nenechajú skĺznuť v rýchlom behu a na dlhé skoky.

Je dôležité správne vykonávať drepy, aby sa nepoškodili kolenné kĺby. postup:

  1. Zahrejte sa.
  2. Poloha šírky ramien nôh od seba.
  3. Chrbát je rovný, chodidlá sú v rovnakej úrovni ako kolená.
  4. Pomaly ohnite kĺby a sklopte sa. Uhol medzi bokmi a členkami by mal byť 90 stupňov.
  5. Narovnať.
  6. Pri spúšťaní nadýchnite a nadvihnite sa – výdych.

Pri prvom pokuse možno nebudete môcť cvičiť. Ale nezúfajte. Začnite s malým množstvom drepov a postupne zvyšujte zaťaženie. Pokúste sa venovať každý deň trochu času tréningu, raz týždenne si môžete oddýchnuť.

ZDROJ:takprosto.cc

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>