Donúťte mužov, aby sa za vami otáčali, vaša postava bude dokonalá, musíte cvičiť tento jednoduchý cvik

Keď sme sa stretli na stretnutí absolventov jedného zo spolužiakov, mnohí z nás sa zmrazili s potešením v očiach. Mimochodom, od prvého roka Káťa nemala dobrú postavu: často sa pozerala do študentskej jedálne a s pravidelnosťou jedla chlieb.

V deň stretnutia však to bolo úplne inak: vymakaná postava, jemne zdôrazňovaná úzkymi šatami, vyvolala radosť všetkým. Mnohé dievčatá ju okamžite zaplnili Kateřinu s otázkami o tajomstve jej harmónie. Ukázalo sa, že naša priateľka z inštitútu začala chodiť do posilňovne pred rokom a venuje sa jej výlučne vlastný tréner.

Ale to nie je teraz žiadnym prekvapením, pretože väčšina z nás sa zaoberajú jogou, fitnesom a aerobikom. Ukázalo sa, že raz týždenne robí špeciálne cvičenia.

Deadlift pre dievčatá

Katerina zhodila asi 10 kilogramov s cvičením s názvom “ mŕtvy ťah „. To je to, čo umožňuje ženám nielen vytiahnuť všetky oslabené svaly, ale tiež výrazne urýchliť metabolizmus. Spustite toto cvičenie správne s malým pokynom …

  1. Najprv musíte vybrať správnu hmotnosť činky (doma môžete použiť akékoľvek improvizované predmety s vhodnou hmotnosťou, ako sú fľaše s vodou). Začiatok tréningu používať najmenšiu hmotnosť, ktorú môžete zvýšiť. Postupom času musíte postupne zvyšovať svoju váhu.
  2. Potom musíte zahriať svaly: môžete začať s behom, bicyklom alebo skákacím lanom. Je dosť 10-12 minút. Po umiestnení nožičiek na šírku ramien je potrebné dať činky pri nohy.
  3. Potom je potrebné sa ohnúť do predu, mierne ohýbať kolená. Preto je nevyhnutné kontrolovať polohu chrbta po celú dobu. Musí byť priamy, napätý a pevný.
  4. Panva by mala byť mierne vysunutá do zadu a zdvihnutá.
  5. Ak chcete dokončiť cvičenie, potrebujete pomalé posúvanie na stehnách na zdvíhanie činiek.

Pozrite sa na toto video pre podrobnú master-class o implementácii deadlift.

Je dôležité si uvedomiť, že nedodržanie pravidiel cvičení predstavuje vážne nebezpečenstvo pre zdravie. Často ženy nerozložia nálož správne (so všetkým napätím na chrbte, nie na nohách a zadku). V dôsledku tohto dohľadu trpia predovšetkým stavce: uvoľňujú a vyvolávajú vzhľad hernií.

Naši redaktori Vám prajú zdravie a starostlivý tréning! Nezabudnite zdieľať tento užitočný článok so svojimi priateľmi.

ZDROJ:takprosto.cc

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>