Dajte si jednu polievkovú lyžicu pod jazyk tejto zmesi pred spaním a už nikdy sa neprebudíte znovu unavení

Nespavosť je najčastejšou poruchou spánku na svete, s ktorými trpia milióny ľudí. To môže spôsobiť, že nebudete schopní zaspať a ráno budete bez energie, čo vážne ovplyvní váš životný štýl. Aby sme mohli cez noc spať, ľudia sa zvyčajne uchýlia k spacím tabletkám, ale vzhľadom na ich nepriaznivé vedľajšie účinky môžu skutočne robiť viac škody než dobroty. Nedostatok spánku je v dnešnej spoločnosti vážnym problémom a okrem znižovania energie súvisí aj s úzkosťou, vysokým krvným tlakom, srdcovým ochorením a mŕtvicou.

V prípadoch nespavosti trpí aj mozog. Podmienka môže viesť k porušeniu poznania a zníženiu pohybových schopností a zvýšenému riziku vážnych ochorení. Spánok je dôležitou súčasťou nášho blahobytu, takže jeho nedostatok môže skutočne poškodiť  zdravie. Našťastie existuje jednoduchý prírodný prostriedok, ktorý funguje lepšie ako prášky na spanie, a ukážeme vám, ako ho pripraviť.

prísady

  • 5 lyžičiek medu
  • 1 čajová lyžička himalájskej soli

príprava

Jednoducho premiešajte ingrediencie v malom pohári a spotrebujte ½ čajovej lyžičky lieku predtým, ako sa dostanete do postele. Stačí ho držať pod jazykom a nechať rozpustiť, aby ste ľahšie zaspali a získali potrebný oddych cez noc. Ak ho nemôžete konzumovať v takejto forme, môžete pridať rovnaké množstvo do šálky čaju.

Himalájska soľ

Výhody neuveriteľnej zmesi možno pripísať himalájskej soli. Tento typ soli obsahuje viac ako 80 minerálov, ako aj iné zlúčeniny, ktoré dokážu regulovať produkciu melatonínu a serotonínu vo vašom tele a pomôžu Vám lepšie spať. Okrem toho soľ uvoľní aj vysoký krvný tlak a pomôže vám uvoľniť myseľ a je lepšia ako bežná stolová soľ. Ak ste jedným z nešťastných pacientov trpiacich nespavosťou, dôrazne navrhujeme nápravu.

ZDROJ:organichealthsolution.com

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>